bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
استاندار تهران گفت: مهم‌ترین اولویت استانداری تهران در کنار سایر اولویت‌ها در تهران برای رفع موانع تولید متمرکز است.

به گزارش بازارنیوز، محسن منصوری امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن در آیین افتتاح کارخانه کشت و صنعت و دامپروری در شهرستان پیشوا که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، بیان کرد: مردم دشت ورامین مردم متعهدی به انقلاب بوده و هستند و این ریشه در قیام ۱۵ خرداد دارد.

وی ادامه داد: شاید بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم در این مدت اندک توجه ویژه به مناطق محروم باشد و امروز با افتخار عرض می‌کنم که استان تهران تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده است و تمامی فرمانداران و شهرداران این استان مشغول تلاش هستند.

استاندار تهران تصریح کرد: کار در استان تهران از جنس کار سهل و ممتنع است و علی رغم پیچیدگی‌های خاص این استان، اما تهران با داشتن ظرفیت‌های منحصر به فرد اقتصادی قطب سرمایه گذاری کشور است.

منصوری خاطر نشان کرد: مهم‌ترین اولویت استانداری در کنار سایر اولویت‌ها در تهران بر رفع موانع تولید متمرکز است و معتقدم اگر موانع تولید در این استان رفع شود تحول بزرگ و شگرفی در حوزه اقتصاد استان تهران و کشور رقم خواهد خورد، چرا که ۲۲ درصد صنایع کشور در این استان متمرکز است و این به این مفهوم است که استان تهران قلب تپنده اقتصاد کشور است.

وی خاطر نشان کرد: اگر قوانین زائد و بوروکراسی‌های دست و پاگیر اداری که سالیان دراز دست و پای تولید در استان تهران را بسته اند، اصلاح شوند شاهد جهش اقتصادی در تهران خواهیم بود.






/ایسنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: