bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
بازارینوز گزارش می‌دهد؛
در دومین هفته از اسفند سال ۱۴۰۰، بازار طلا  ۱۸ عیار با با بازدهی منفی ۱.۷۲ درصد و بازار ارز در بخش دلار نیز با بازدهی منفی ۰.۳۸ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین بازدهی منفی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده‌اند.

بازدهی بازار‌های مالی ایران در هفته دوم ایران/ بازار ارز همچنان در مدار ریزش است

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز -سعید ترکاشوند؛ بازدهی بازار‌های مالی کشور در دومین هفته از اسفند سال ۱۴۰۰ نسبت به هفته نخست این ماه روندی کاملا کاهشی را تجربه کرده‌اند؛ در حال حاضر بازار طلا  ۱۸ عیار با با بازدهی منفی ۱.۷۲ و بازار ارز  در بخش دلار با بازدهی منفی ۰.۳۸ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین بازدهی منفی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده‌اند.

بازدهی بازار‌های مالی ایران در هفته دوم ایران/ بازار ارز همچنان در مدار ریزش است

در این میان بازار‌های مالی سکه تمام بهار آزادی و طلای ۱۸ عیار پس از تجریه کردن دو هفته‌ای بازده مثبت سرانجام در دومین هفته از اسفند ماه به ترتیب با افت ۳.۶۶ و ۳.۷۲ واحدی بازدهی منفی ۱.۴۸ و ۱.۷۲ را  برای سرمایه ‎گذاران به وجود آوردند.

 

 در این میان میزان ریزش ارز در بازار نیز در هفته دوم با قدرت و سرعت پایین تری انجام شد؛ پیش بینی می‌شود که با نهایی شدن سرنوشت مذاکرات وین، بازار ارز در سومین هفته از اسفند ماه شاهد بازدهی منفی بیشتری نسبت به وضعیت فعلی خود باشد.

 

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: