bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
بهترین مارک کولر آبی ایرانی با قیمت مناسب - کم مصرف و ارزان در سایز بندی کوچک و بزرگ همراه با مقایسه

بهترین مارک کولر آبی ایرانی یا خارجی در بازار می تواند روزهای گرم تابستان را به بهشت تبدیل کند! اگر شما به دنبال خرید بهترین کولر آبی کم مصرف و خوب هستید احتمالاً با سوالاتی مثل بهترین موتور کولر کدام است؟ کدام مارک کولر آبی خوبه؟ یا بهترین کولر آبی کم مصرف چیه؟ چه کولر آبی بخریم؟ مواجه شده اید. ما در ادامه همه این سوالات را بررسی کرده ایم تا شما بتوانید خرید مناسب و بدون دغدغه ای داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین مارک کولر آبی 

در اینجا ما لیستی از بهترین ویژگی های کولر آبی تهیه کرده ایم که به شما برای خرید کولر آبی کمک می کند. علاوه بر این شما با دقت به این ویژگی ها می توانید دست به انتخاب بزنید

بهترین کولر آبی کدام است
برای خرید بهترین کولر آبی ایرانی باید به چند نکته توجه کنید که در اول باید ویژگی های آن را با دقت بدانید. مهم ترین ویژگی کولر آبی عبارتند از: 

جنس بدنه کولر 

بدنه کولر یکی از مهم ترین بخشهای یک کولر است زیرا در معرض مستقیم نور و سرما و رطوبت قرار می گیرد به همین دلیل استقامت بدنه حائز اهمیت است. برای خرید بهترین کولر آبی حتماً جنس بدنه را در نظر داشته باشید بهتر است بدنه‌ی آن از جنس گالوانیزه با ورق ضخیم باشد تا در زیر تابش آفتاب دوام بیاورد و زنگ نزند.

توان بالای موتور 
یکی دیگر از ویژگی های بهترین مارک کولر آبی ایرانی داشتن  توان موتور بالا است. اما متاسفانه برخی از برندها توان واقعی موتور کولر کمتر از توان درج شده در محصول می باشد و به همین دلیل سرمادهی خوبی ندارد. البته باید در نظر داشته باشید توان موتور رابطه مستقیم با متراژ دارد. بهترین کولر آبی متناسب با متراژ عبارتند از:

 

بهترین مارک کولر آبی ایرانی در بازار


مصرف انرژی یا انتخاب کولر آبی کم مصرف 

همانطور که می دانید با گرم شدن هوا مدت زمان بیشتری کولرها روشن خواهند ماند گاهی حتی از شب تا صبح روشن هستند. از این رو دقت به مصرف کولر و انتخاب یک کولر آبی کم مصرف بسیار اهمیت دارد و می تواند باعث صرفه جویی در هزینه باشد. برخی کولرها هم در مصرف برق و هم در مصرف آب عملکرد خوبی دارند یکی از برندهای اینچنین برند کولرهای آبی فادر است. 

قیمت بهترین مارک کولر آبی 

قیمت بهترین مارک کولر آبی ایرانی نسبت به خارجی کمتر است. اما برخی از همین برندها نسبت به عملکرد کولر، قیمت مناسبی ندارند. در نظر داشته باشید قیمت کولر آبی ارتباط مستقیمی با توان موتور و ویژگی های دیگر دارد که هرچقدر توان موتور و امکانات بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. از این رو حتما متراژ و بودجه خود را در هنگام خرید کولر آبی توجه داشته باشید. 

بهترین کولر آبی کوچک

بهترین کولر آبی کوچک یا کولر آبی پرتابل خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد! در نگاه اول باید خنکی عالی برای محیط شما فراهم کند. در نگاه دوم باید شرایط خودتان را در نظر بگیرید که آیا نیازمند یک کولر قابل جابه جایی هستید یا یک کولر ثابت در محل! اگر از دسته اول هستید کولرهای پرتابل بهترین گزینه هستند در غیر این صورت کولر های آبی کوچک و کم مصرف! البته انتخاب هر کدام مزایا و معایبی دارد که به عنوان مثال اکثراً کولرهای پرتابل نیازمند تامین آب به صورت دستی هستند و همین امر ممکن است دردسر آفرین باشد. در عین حال جابه جایی و سبک بودن این مدل ها بسیار عالی است. در عوض کولرهای آبی کوچک قدرت بالاتر و سرمادهی بیشتری دارند و تامین آب هم  در آن به صورت خودکار انجام میشود.

 

بهترین مارک کولر آبی ایرانی در بازار

 

معرفی بهترین کولرهای آبی ارزان و کم مصرف 

کولر آبی 4000 فادر با داشتن قیمت و ابعاد مناسب به همراه ویژگی های خوب یکی از گزینه های ویژه برای خرید است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:
توان مصرفی: 700 وات

ولتاژ ورودی: 220 ولت

قدرت موتور: 1.3 اسب بخار

ابعاد: 85x73x73 سانتی‌متر

وزن: 44 کیلوگرم

بیشینه قدرت باددهی: 4200 مترمکعب بر ساعت

ویژگی ها یا امکانات
-
دارای سیستم آبرسانی جدید - پوشال‌های این کولر از درختان جنگلی - آبرو های فلزی جهت مقاومت بالا در برابر خم شدگی - کمترین لرزش و کم صدا به علت فن‌های بهینه‌سازی و بالانس شده
 
دارای الکتروپمپ موتوژن
جنس بدنه ورق گالوانیزه محکم و مقاوم
خنک کنندگی سریع و پرقدرت
رنگ پودری الکترواستاتیک
سیستم آبرسانی جدید و کم مصرف
دارای گرید انرژی
شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور
دارای 12 ماه گارانتی

همه این ویژگی ها باعث شده این کولر در جایگاه خوب و یا قیمت مناسب در بازار ایران قرار بگیرد. برای اطلاع از قیمت های روز این مدل می توانید کلمه (کولر 4000 فادر)  را سرچ کنید.  از دیگر مدل های این برند می توان موارد زیر را نام برد که همگی خوش درخشیده اند. 

کولرهای آبی 7500 فادر

کولر آبی مدل 7500 فادر بسیار مناسب برای مجیط های بزرگ است و همه موتور های استفاده شده در کولرهای این برند، موتوژن است که جزء برترین موتورهای موجود در بازار می‌باشد. علاوه بر این فن‌ های استفاده شده انحصارا ساخت این شرکت بوده که راندمان بالایی دارد و توسط اداره استاندارد تایید شده است. از ویژگی‌ های مهم این کولر آبی می‌ توان به جنس یاتاقان‌ ها که 100 درصد برنج است و همچنین به تسمه‌ های استفاده شده در این کولر که از لحاظ کیفیت عینا شبیه تسمه‌های لباسشویی می‌ باشد و در برابر سایندگی مقاومت بیشتری دارد اشاره نمود.
توان مصرفی : 950 وات
جریان مصرفی : 6.3 آمپر
هوادهی : 7500 مترمکعب بر ساعت
نوع موتور : موتوژن
قدرت موتور : 3.4 اسب بخار
بازدهی خنکی : 75%
ولتاژ : 220 ولت
فرکانس : 50 هرتز

علاوه بر این سر و صدا و لرزش کمی دارند. برای اطلاع از قیمت و مشخصات کامل کولرهای آبی فادر می توانید با (سرچ کلمه کولر آبی فادر) به راحتی از قیمت های روز اطلاع پیدا کنید.

کولر آبی 5500 فادر با داشتن همه امتیازهای ذکر شده توانسته اند یکی از پرفروش‌ترین کولرهای آبی ایرانی باشند زیرا هم از نظر قیمت و هم کیفیت مناسب هستند. اما کولرهای ایرانی دیگر که در رتبه های بعدی قرار دارند عباتند از:

کولر آبی جنرال شرق

کولر آبی برفاب

کولر آبی ارج

کولر آبی آبسال

کولر آبی انرژی

کولر آبی سپهر الکتریک

کولر آبی سنگر کار

کولر آبی چی بخرم ؟

جواب این سوال در گام اول دقیقا به نیاز و بودجه شما وابسته است. شما با توجه به بودجه و شرایط و محیط استفاده می توانید یک از انواع کولرهای آبی پوشالی، سلولزی یا پرتابل را انتخاب کنید و در گام دوم رعایت ویژگی ها و حداقل های ذکر شده برای بهترین کولر آبی را داشته باشد. در نظر داشته باشید انتخاب هر کدام این کولرها مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند.

ساده تر بگویم اگر به دنبال خرید کولر آبی ارزان هستید کولرهای آبی پوشالی با موتور موتوژن و کم مصرف در آب و برق یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

جدیدترین کولر آبی در بازار

کولرهای آبی آی فادر یکی از برند های قدیمی و با کیفیت ایرانی است که علاوه بر تولید و عرضه کولر توانسته در تولید انواع لوازم خانگی موفق عمل کند.

ساخت منحصر به فرد شناور ، بیشترین حجم آبگیری و کمترین لرزش و صدا از ویژگی های کولرهای این برند است. بدنه و قسمتهای فلزی کولرهای فادر از جنس ورق گالوانیزه ضخیم تهیه شده است و با یک لایه ضخیمی از رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده است. از این رو این کولرها در برابر زنگ زدگی و اشعه UV آفتاب بسیار مقاوم بوده و دوام و عمر بسیار طولانی دارد. 

همچنین کولرهای فادر از سیستم آبرسانی جدید و بروز استفاده می کنند به همین دلیل توزیع مناسب آب به کلیه پوشال ها باعث هوادهی و سرمایش بیشتر خواهد شد علاوه بر این دستگاه مجهز به موتور موتوژن ، پمپ الکتروژن است و استاندارد و برچسب انرژی دارد.

 

برچسب ها: کولر ، کولر آبی ، کولر گازی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: