bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ایرانشهر اعضای باند 7 نفره سارق مسلح خودرو، موتورسیکلت و تلفن همراه با 22 فقره سرقت دستگیر شدند.

در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو ،موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهر و محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، در نهایت محل اختفاء یکی از سارقان در یکی از شهرستان های جنوبی استان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود : بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر به محل اختفاء این متهم اعزام و سارق مسلح را در  عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: با دستگیری این سارق سرنخ هایی از دیگر همدستان متهم به دست آمد و در ادامه طی چند عملیات ضربتی 6 نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند.

سردار طاهری با اشاره به کشف دو قبضه سلاح کلاش، سه قبضه کلت کمری، شش دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه 8 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در بازرسی از مخفیگاه سارقان، خاطر نشان کرد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند در تحقیقات تکمیلی پلیس تا کنون به 22 فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر و دیگر شهرستان های جنوبی استان اقرار کرده اند.

فرمانده انتظامی استان با تأکید برعزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلالگران امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و خودداری از تردد در نقاط حاشیه ای شهرها خصوصا در ساعات خلوت و پایانی شب در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها: مسلج ، سیستان ، آگاهی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: