bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
معاون وزیر صمت در نشست خبری اعلام کرد؛
معاون وزیر صمت در نشستی با حضور خبرنگاران، جزییاتی از وعده وزیر صمت برای پرداخت تسهیلات خرید لوازم خانگی خبرنگاران را تشریح کرد.

جزئیاتی جدید از وعده وزیر صمت در روز خبرنگار / کدام بانک‌ها تسهیلات لوازم خانگی خبرنگاران را پرداخت می‌کنند؟

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز_ سعید ترکاشوند؛ «مهدی شاه میرزایی» معاون تجارت و خدمات وزیر صمت در نشست خبری رونمایی از پوستر نمایشگاه کسب و کار خدماتی ایران گفت: پس از تغییرات ایجاد شده در چارت سازمانی وزارت صمت، معاونت تجارت و خدمات این وزارتخانه، متولی نظارت و حمایت از کسب و کار‌های خدماتی شد. در حال حاضر بسیاری از فعالیت‌های خدماتی تحت پوشش اصناف انجام می‌شود، اما این حوزه نیازمند حمایت و نظارت بیشتری است.

معاون وزیر صمت تاکید کرد: معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت باید حلق وصل خدمات دهندگان و خدمت گیرندگان باشد چرا که امروز بحث خدمات نقش موثری در زندگی انسان‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ هزار فارغ‌التحصیل حقوق کسب و کار بیکار است؛ علاوه بر موضوع نزدیک به همین تعداد، فارغ التحصیل روانشناسی کسب و کار فاقد شغل است، این در حالی است که نزدیک به ۳۵ درصد از کارآفرینان به دلیل برخی مولفه روانی دچار ورشکستگی شده‌اند.

شاه میرزایی همچنین درباره اعطای تسهیلات خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران تصریح کرد: مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان برای خرید لوازم خانگی ایرانی با ثبت نام در دو سایت "جهاد کالا" و "هست اینجا" برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر صمت، منابع تامین شده برای پرداخت این تسهیلات ۱۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر سعی ما بر این است که بانک مرکزی در این خصوص همکاری بیشتری داشته باشد، اما تاکنون برای این وسیله چنین منبعی تعیین شده و قرار است این تسهیلات صرف خرید کالا‌های ایرانی شود.

وی تاکید کرد: تفاوت و مهمترین مزیت این وام با دیگر تسهیلات بانکی در این است که قدرت نقدشوندگی ندارد و منجر به خلق پول نخواهد شد؛ لذا تمامی منابع موجود صرف خرید لوازم خانگی می‌شود.

شاه میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌هایی رفاه، آینده و گردشگری از جمله بانک‌های حاضر که در این طرح هستند، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این بانک‌ها تسهیل مذکور را دریافت کنند.


پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: