bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
انتخاب بهترین قیمت جاروبرقی ایرانی با ویژگی‌های منحصر به فرد و خدمات پس از فروش در سراسر کشور

همانطور که می دانید جاروبرقی یکی از بهترین وسیله ای است که کمک زیادی به داشتن یک منزل تمیز می کند. اغلب خانم ها و آقایان در طول روز سرکار هستند و پس از آن نیاز دارند در کمترین زمان با سهولت خانه خود را تمیز نگه دارند. از این رو یک جاروبرقی می تواند این نیاز را به خوبی تامین کند. امروزه تنوع زیاد در انواع جاروجربرقی انتخاب را کمی سخت کرده است. اما در این پست قصد داریم بهترین قیمت جاروبرقی ایرانی را به همراه ویژگی ها مهم آن شرح دهیم تا شما به راحتی بتوانید با هزینه مقرون به صرفه بهترین جاروبرقی را درمنزل خود داشته باشید.

قبل از خرید جاروبرقی حتماً باید نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید از جمله به موارد زیر دقت بیشتری داشته باشید.

  • متراژ منزل یا محیط شما چقدر است این موضوع به انتخاب کوچک یا بزرگ بودن جاروبرقی کمک زیادی می کند.
  • آیا شما یا یکی از خانواده آلرژی دارید یا نه ؟ شاید در نگاه اول این موضوع چندان مهم نباشد اما با آلودگی هوا بیشتر افراد، درگیر این مساله هستند و درانتخاب جاروبرقی یک امر ضروری است زیرا جاروبرقی هایی که فاقد فیلتر هپا هستند و یا فیلتر هپا ضعیفی دارند بخشی از آلودگی را به محیط بر می گردانند و همین مساله باعث تشدید بیماری هایی همچون آسم و آلرژی خواهد شد. اگر بخواهیم نگاه منطقی تر برای خرید جاروبرقی داشته باشیم بهتر است افراد سالم هم برای حفظ سلامتی خود این مساله را مورد توجه قرار دهند.
  • آیا شما حیوان خانگی درمحیط خود دارید یا نه؟ این مساله باعث می شود برای تمیز کردن و نظافت بیشتر مو و ... نیازمند جاروبرقی قوی تری باشید.
  • بودجه مورد نیاز شما برای خرید جاروبرقی چقدراست؟

بهترین قیمت جاوربرقی ایرانی

 

 قیمت جاروبرقی ایرانی 

قیمت جارو برقی ایرانی همانند سایر لوازم برقی بر اساس کیفیت و اندازه ی آنها متغیر است. همینجا باید به یک نکته هم اشاره داشته باشم متاسفانه برخی از قیمت گذاری ها از طرف بعضی از برندهای ایرانی واقعی و درست نیست! خیلی از برندها با داشتن کیفیت پایین و نامطلوب متاسفانه قیمت بالایی نیز دارند و البته برخی از برندهای دیگر فقط به منظور کاهش قیمت، بسیاری از استانداردهای یک جاروبرقی را حذف کرده اند تا بتوانند محصولات ارزان تری به مشتری ارائه بدهند. ما در این پست روی هیچ گدام از این برندها تمرکزی نداریم زیرا معتقدیم یک جاروبرقی باید کیفیت بالا و مطلوبی داشته باشد و در عین حال قیمت منطقی برای آن در نظر گرفته شده باشد. اگر شما در خرید اولیه جاروبرقی با کیفیت پایین انتخاب کنید در زمانی نه چندان دور مجبور خواهید بود هزینه هایی بیشتر از هزینه اولیه برای تعمیر و نگهداری بپردازید و یا حتی مجبور باشید جاروبرقی دیگری بخرید که این مساله مقرون به صرفه نیست! از این رو پیشنهاد ما در همین ابتدای کار خرید خوب با قیمت مناسب است.

راهنمای خرید جاروبرقی خوب 

جاروبرقی ها انواع مختلفی دارند و بر اساس امکانات و ویژگی های خاص دسته بندی می شوند. برخی از جاروبرقی ها قابلیت آب و خاک را با هم دارند وبرخی حتی به صورت هوشمند خانه را تمیز می کنند. اما مهم ترین ویژگی هایی که یک جاروبرقی را از دیگری متمایز می کند موارد زیر است.

قدرت موتور جاروبرقی:

قدرت موتور جاروبرقی با قدرت مکش آن متفاوت است و گاهاً افراد به اشتباه قدرت موتور را همان قدرت مکش می دانند. اما داشتن قدرت موتور بالا به داشتن قدرت مکش بیشتر، کمک زیادی می کند این در حالی است که بالعکس آن صادق نیست! به همین دلیل زمان خرید به قدرت موتور توجه کنید. 

قدرت مکش جاروبرقی:

قدرت مکش جاروبرقی اهمیت زیادی دارد بخصوص زمانی که شما حیوان خانگی دارید و یا نیازمند تمیزی بیشتر در روی سطوح سخت تر مثل موکت و ... هستید. علاوه بر این داشتن درجه بندی متنوع برای قدرت مکش در جاروبرقی بسیار اهمیت دارد زیرا زمانی شما نیاز دارید برای سطوح سبک تر درجه مکش را کمتر کنید تا اشیا از سطح زمین بلند نشوند و به راحتی بتوانید سطوح سبک را جاروبرقی کنید و بالعکس این زمانی ممکن است که درجه بندی جاروبرقی متنوع و مناسب باشد.

فیلتر هپا در جاروبرقی ایرانی :

یک جاروبرقی ایرانی خوب حتماً باید فیلتر هپای آن قابل قبول و خوب باشد. همانطور که می دانید فیلترهپا به منظور جذب آلودگی و جلوگیری از پخش ذرات گرد و غبار به داخل فضا مورد استفاده قرار می گیرد. باید در نظر داشته باشید فقط داشتن فیلتر هپا شرط عدم الودگی نیست زیرا فیلتر های هپا نیز در انواع و اقسام مختلفی هستند و قدرت جذب متفاوتی دارند. برخی از فیلترها با داشن محافظ چند لایه و در عین حال با قابلیت شستشو بسیار مقرون به صرفه و بهینه هستند. زیرا هم فضای پاک تری ایجاد می کنند و هم به عمر دستگاه می افزایند. اگر شما هم به سلامتی خود اهمیت می دهید و نیازمند محیط سالم و به دور از آلودگی هستید حتماً فیلتر هپا را درنظر داشته باشید. اما جالب است بدانید این فیلترها یکی از فاکتورهای مهم برای عمر دستگاه نیز محسوب می شوند.

نکات مهم برای فیلتر هپا جاروبرقی

چندین روش برای نگهداری فیلتر های هپا وجود دارد و باید این روش ها انجام شود تا عمر دستگاه شما افزایش یابد از جمله:

روش اول: خارج کردن فیلتر و تکان دادن به گونه ای که ذرات آن به صورت کامل خارج شوند
روش دوم: تعویض آنها (این روش بهترین روش است اما شامل هزینه می گردد)
روش سوم: در صورت قابل شستشو بودن آنها را بشوید (بهترین حالت)

بهترین جاروبرقی ایرانی با مخزن کیسه ای

شاید تصور شود جاروبرقی های بدون کیسه بهترهستند اما واقعیت این است که جاروبرقی ها با مخزن کیسه ای بهتر هستند. زیرا مشکلاتی از قبیل حساسیت، آلرژی و بازگشت آلودگی به محیط را کمتر دارند. یک تصور اشتباه دیگر که در بین افراد جاافتاده این است که جاروبرقی های ایستاده سطلی ایرانی نسبت به جاروبرقی های خوابیده سنگین تر هستند. این در حالی است که جاروبرقی های مدرن امروزه با طراحی سبک که ترکیبی از استیل و پلاستیک فشرده است تجهیز شده اند و به راحتی قابلیت جا به جایی دارند. البته همین جا باید یاداوری کنم برخی از جاروبرقی های سطلی تعادل مناسبی ندارند و ممکن است با کشیده شدن به چپ و راست وارونه شوند این در حالی است که برای رفع این ایراد برخی از برندها چاره اندیشی کرده اند و یا طراحی درست و اصولی این مشکل را برطرف نموده اند.

به عنوان مثال جاروبرقی سطلی فادر مدل 4800 و جاروبرقی سطلی فادر مدل 4900 امکان وارونه شدن ندارد زیرا  چرخ های این مدل ها طوری طراحی شده اند که بتواند حالت تعادل و ایستایی خوبی داشته باشند و با حرکت به چپ و راست وارونه نگردند.  طراحی زیبا با رنگبندی متنوع به همراه سبک بودن یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل جاروبرقی ایرانی است.

 سری و لوازم جانبی پرکاربرد جاروبرقی

تنوع در سری های جاروبرقی به شما برای نظافت  نقاط سخت وغیر قابل دسترس کمک زیادی می کند. از این رو شما در کمترین زمان می توانید بهترین نتیجه را داشته باشید. طراحی سری های جاروبرقی های امروزه بیشتر از جنس پلاستیک فشرده با مقاومت بسیار بالا و سبک هستند. اغلب سری های بلند برای گوشه ها و محیط های دور از دسترس استفاده می شوند. همچنین سری های مخصوص مبل و پرده به همین منظور استفاده می شوند. در نظر داشته باشید برخی از برندهای جاروبرقی برای اینکه بتوانند هزینه نهایی محصول را کمتر کنند این موارد را از جاروبرقی حذف می کنند اما واقعیت این است که در طول نظافت نیاز به این سری ها بسیار ضروری است و سهولت کار را دو چندان خواهد کرد. 

نشانگر پر بودن مخزن

یکی از موارد مهم برای عملکرد و طول عمر دستگاه داشتن نشانگر پر بودن مخزن است. همانطور که می دانید با پر شدن مخزن دستگاه عملکرد پایین تری پیدا می کند و از عمر دستگاه نیز کاسته می شود. در صورت خرید جاروبرقی هایی که مجهز به این نشانگر هستند به راحتی می توانید تشخصی دهید مخزن پر شده و اقدامات لازم را انجام دهید. 

برچسب انرژی A 

برچسب  انرژی A  در خرید جاروبرقی به معنای مصرف کمتر و بهینه آن است. با توجه به گران شدن سالیانه هزینه های انرژی، شاید کفت در نظر گرفت این فاکتور در خرید یک ویژگی بسیار مهم محسوب می شود که برای شما صرفه جویی اقتصادی دارد. از این رو پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین قیمت جاروبرقی ایرانی علاوه بر قیمت مناسب، داشتن برچسب انرژی است.

طراحی زیبا و رنگبندی متنوع

از دیگر ویژگی های یک جاروبرقی ایرانی خوب داشتن ظاهر زیبا، همراه با رنگبندی جذاب و تنوع می باشد. زیرا اکثر خانم های دوست دارند وسایل برقی خود را با دکوراتیو منزلشان هماهنگ کنند. از این رو تنوع رنگبندی، می تواند این موضوع را به راحتی حل کند. علاوه بر این رنگبندی متالیک، جذابیت و زیبایی دلپذیری برای دکور منزل به ارمغان می آورد.

شعاع گستردگی

شاید در نگاه اول شعاع گستردگی چندان مهم نباشد اما در عمل این موضوع خودش را نشان خواهد داد.  جاروبرقی با طول سیم مناسب شعاع گسترده ای خوبی دارد و شما دائماً مجبور نخواهید بود فضای خود را عوض کنید و همین موضوع سختی و زمان کار را کمتر خواهد کرد.

خدمات پس از فروش در سراسر کشور

 یکی از گزینه های مهم خرید بخصوص در زمینه لوازم برقی اطمینان از ضمانت و خدمات پس از فروش آن است. با تحریم در ایران با کمبود قطعات و مواد اولیه روبرو شده ایم به همین دلیل بیشتر اجناس خارجی ضمانت و خدمات پس از فروش ندارد و بی توجهی به این امر می تواند شما را در آینده دچار مشکل کند. زیرا دستگاه با اولین خرابی نیازمند تعمیر و یا تعویض قطعه می باشد که در صورت نبود آن، شما با چالش های جدی روبرو خواهید شد. از طرفی برخی از قطعات در صورت موجود بودن با هزینه های گزافی به فروش می روند که مقرون به صرفه نیست!

به همین دلیل پیشنهاد ما برندهای ایرانی با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش است. برخی از برندهای ایرانی نیز فاقد خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستند و این مساله نیز می تواند شما را به دردسر بیندازد. یکی از برندهای ایرانی مطرح و معتبر در زمینه جاروبرقی که توانسته است هم در امر تولید و کیفیت و هم در زمینه خدمات پس از فروش موفق عمل کند برند فادر است. این برند با داشتن کیفیت بالا در زمینه لوازم خانگی از جمله جاروبرقی توانسته عملکرد خوبی در خدمات پس از فروش نیز داشته باشد و در کل کشور نمایندگی رسمی فروش و خدمات داشته باشد. 

 

قیمت جاروبرقی ایرانی خوب و ارزان

قیمت جاروبرقی ایرانی قطعاً نسبت به برندهای خارجی مشابه ارزان تر هستند. سوال مهم اینجاست آیا کیفیت جاروبرقی های ایرانی قادر به رقابت با برندهای مشابه خارجی هستند یا نه؟ امروزه صنعت لوازم خانگی داخلی  رشد چشمگیری داشته و توانسته در بسیاری از محصولات کیفیت بالایی داشته باشد. برخی از برندها مطابق با تکنولوژی روز تولیدات خود را به کیفیت خارجی نزدیک کرده اند و توانسته اند امکانات و تجهیزات محصولات را افزایش دهند. این مساله در مورد جاروبرقی هم صدق می کند و برندهای همچون فادر توانسته اند بهترین عملکرد را در بازار داشته باشند.

یکی از فاکتورهای ضروری برای خرید داشتن قیمت مناسب و منطقی نسبت به عملکرد بالا است. اما باید در نظر داشته باشید برخی از قطعات اولیه جاروبرقی وارداتی و گران هستند، این مساله برای جاروبرقی هایی که کیفیت بالاتری در بازار دارند بیشتر است. از این رو اکثر قیمت جاروبرقی های سطلی ایرانی بر اساس نوسانات ارز ، مواد اولیه و کیفیت محصول تعیین می شوند. با این همه قیمت جاروبرقی سطلی ایرانی و خوابیده نسبت به برندهای مشابه خارجی صرفه اقتصادی دارد. البته اگر پشتیبانی و خدمات پس از فروش برندهای داخلی فعال باشد.

باتوجه به همه این فاکتورها پیشنهاد می کنیم محصولی را انتخاب کنید که در آینده قطعات آن مقرون به صرفه باشد و به آسانی در دسترس شما قرار گیرد.

بهترین قیمت جاوربرقی ایرانی

 

جاروبرقی سطلی فادر مدل 4800 توربو و 4900 توربو

جاروبرقی سطلی ایرانی فادر مدل 4800 توربو فادر دارای ویژگی های خاص با عملکرد بالا است که توانسته در رده بندی هم تراز  جاروبرقی های خارجی باشد و متناسب با تکنولوژی روز  طراحی شده است. این جاروبرقی تمام ویژگی های بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی را دارد و در عین حال با قیمت مناسب ارائه می شود علاوه بر این خدمات پس از فروش در سراسر کشور (تاپ سرویس) برای کلیه محصولات این برند وجود دارد.

موتور پرقدرت و کم مصرفAEG
سبک و کم صدا
دارای تنظیم درجه برای مکش
دارای برد دیجیتال
شعاع عملکرد خوب
مجهز به نمایشگر هوشمند پر شدن محفظه
دارای فیلتر چهار مرحله ای با الیاف میکرو فایبر
دارای فیلتر قابل تعویض هپا (قابل شستشو)
دارای مخزن دیجیتالی همراه با نمایشگر LED
امکان تنظیم قدرت موتور
حداکثر بازدهی فیلتراسیون
قدرت مکش فوق العاده
دارای مخزن گرد و غبار بزرگ
چرخش لوله خرطومی با 360 درجه
قابلیت استفاده از کیسه های دائمی و یکبار مصرف
دارای انواع لوازم جانبی و برس به منظور نظافت راحت‌تر و کاربردهای مختلف
رنگ بندی متنوع متالیک و زیبا
دارای نشان استاندارد (نشان مرغوبیت کالا)
گرید انرژی A
سیستم کنترل دیجیتال
دارای تعادل و ایستایی بالا (به علت طراحی چرخ ها)
گارانتی رایگان تا 30 ماه
خدمات پس از فروش در سراسر ایران (حداقل ده سال)
دارای نشان برترین قدرت پاک کننندگی در بین تمام جاوربرقی های مشابه سطلی در ایران سیستم کنترل دیجیتال
دارای ایستایی بالا که با کشیدن به چپ و راست به هیچ عنوان وارونه نمی شود
شاید گفت این محصول یکی از محبوب ترین جاروبرقی هاست و نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای خارجی نیز توانسته جایگاه خوبی داشته باشد و در عرصه صادرات موفق عمل کند.

جاروبرقی خوابیده فادر مدل 3800 توربو

قابلیت استفاده از کیسه های یکبار مصرف و دائمی

مجهز به سیستم محافظ به منظور جلوگیری از آسیب و سوختن موتور

کنترل سرعت الکترونیک

نمایشگر LED

لوله تلسکوپی استیل

طراحی خاص به منظور صدای کمتر

نمایشگر پر بودن کیسه

سیم جمع کن اتومات

کابل استاندارد 7 متری

گرید انرژی A

جعبه مخصوص لوازم جانبی

رنگ های متنوع متالیک

سفید- نقره ای – مشکی – طلایی – زرشکی – سورمه ای

در صورت خرید از سایت اینترنتی لوازم خانگی فادر می توانید حمل رایگان تا مرکز استان داشته باشید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای دیدن قیمت های این برند می توانید کلمه (لوازم خانگی فادر) را در اینترنت سرچ کنید.

برچسب ها: جارو برقی ، جارو ، ایرانی
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: