bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
اهواز- خلیلیان، استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها تسهیلات لازم را باید در اختیار شرکت‌های صنعتی استان قرار دهند تا گردش کار آن‌ها سرعت یافته و اشتغالزایی بیشتری انجام شود.

به گزارش بازارنیوز به نقل از بازار، صادق خلیلیان شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تسهیل کار تولیدکنندگان مصوب که بخشی از آن توسط بانک‌ها اجرایی شد؛ البته در عین حال برخی از بانک‌ها افزون بر مصوبات تسهیلاتی را ارائه کرده بودند که گزارش آن دریافت شد.

وی افزود: شرکت‌هایی مانند فولاد خوزستان، کربن بلک و شهرک شرکت‌های صنعتی هزاران واحد صنعتی را در بر می‌گیرند که مشکلات این شرکت‌ها باید برطرف شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: پس از صحبت با شرکت توزیع برق استان و منطقه بنا شده تا این شبکه برق را بر عهده گیرند تا هزینه این واحد‌های تولیدی و نواحی صنعتی کاهش یابد.

خلیلیان ادامه داد: بانک‌ها تسهیلات لازم را باید در اختیار شرکت‌های صنعتی استان قرار دهند تا گردش کار آن‌ها سرعت یافته و اشتغالزایی بیشتری انجام شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: