bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
عضو کمیسیون عمران ضمن تاکید بر بی خبری نمایندگان نسبت به گزینه‌های دولت برای وزارت راه، تکمیل سامانه املاک و اسکان را به عنوان یکی از مطالبات جدی مجلس از وزیر جدید عنوان کرد.

بی خبری مجلس از گزینه وزارت راه/

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ نزدیک به یک هفته از استعفای «رستم قاسمی» از وزارت راه و شهرسازی می‌گذرد، اما علیرغم مطرح شدن نام برخی چهره‌ها، مثل «مهرداد بذرپاش» رئیس فعلی دیوان عالی محاسبات، «مسعود میرکاظمی» رئیس کنونی سازمان برنامه و بودجه و همچنین «سعید محمد» دبیر اسبق شورای عالی مناطق آزاد، نمایندگان مجلس همچنان نسبت به گزینه جدید دولت برای این وزارتخانه بی خبرند.


«اسماعیلی حسین‌زهی» عضو کمیسیون عمران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین وضعیت معرفی وزیر جدید راه به مجلس اظهار کرد: بسیاری از نمایندگان به دلیل تعطیلی ۱۰ روزه مجلس و حضور در حوزه‌های انتخابیه، نسبت به استعفای رستم قاسمی بی خبر بودند؛ اکنون نیز با گذشت چندین روز از اعلام کناره‌گیری او، وکلای مردم همچنان در مورد گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی در بی خبر به سر می‌برند.


عضو کمیسیون عمران همچنین درباره برخی اسامی مطرح شده به عنوان گزینه پیشنهادی دولت، گفت: تاکنون جلسه‌ای به منظور ارزیابی متصدی جدید وزارت راه و رسیدگی به سوابق او در کمیسیون عمران تشکیل نشده؛ لذا اسامی مطرح شده در شرایط فعلی را می‌توان شایعه خواند.


وی تاکید کرد: پیگیری نهضت ملی مسکن، اجرای قانون جهش تولید مسکن و در نهایت تکمیل سامانه املاک و اسکان، از جمله مباحث محوری جلسات اعضای کمیسیون عمران با گزینه پیشنهادی وزارت راه است. در صورت داشتن برنامه‌ای منسجم برای حل این موضوعات، مجلس به گزینه پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه، رای اعتماد خواهد داد.


پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: