bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

معرفی بهترین کسب و کار‌ها در شرایط فعلی ایران

بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران چه نوع کسب و کارهایی هستند؟ این سوال ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر کند. در پاسخ به سوال مذکور باید بگوییم که امروزه کسب و کارهای زیادی وجود دارند که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور ایران می توان از آن ها به راحتی کسب درآمد کرد. در صورتی که تمایل دارید با این نوع کسب و کارها آشنا شوید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بهترین کسب و کار در شرایطی فعلی ایران چیست؟

دکتر میثم شکری ساز معتقد است که امروزه راه اندازی یک کسب و کار جدید تا حدودی دشوار می باشد به همین دلیل بهتر است شما کسب و کاری را راه اندازی کنید که بتوانید در شرایط فعلی کشور درآمد قابل توجهی را بدست آورید. با انتخاب بهترین کسب و کار در شرایطی فعلی ایران می توانید از مزیت های قابل توجهی برخوردار شود.

معرفی بهترین کسب و کارها در شرایط فعلی کشور ایران

انواع بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران عبارتند از:

  1. کسب و کارهای آنلاین
  2. فروش اینترنتی
  3. مشاغل خانگی نظیر فرش بافی، خیاطی، نقاشی، کارهای گرافیکی و...
  4. انواع کارهای هنری نظیر طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی جلد کتاب، تدوین فیلم های آموزشی و...
  5. طراحی وب سایت
  6. فروش انواع محصولات مجاز در فضای شبکه های پرمخاطب اجتماعی
  7. راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  8. تدریس و آموزش آنلاین
  9. ارائه خدمات مشاوره آنلاین
  • خرید و فروش سهام در بورس
  • تولید محتوا
  • نویسندگی محتوا
  • برنامه نویسی به کمک اپلیکیشن موبایل
  • تعمیر انواع لوازم خانگی
  • تعمیر کیف و کفش
  • صنایع دستی
  • آشپزی
  • آرایشگری

برخی از بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران را می توان به صورت دورکاری و در منزل انجام داد. شایان ذکر است که با راه اندازی کسب و کار خانگی می توانید از مزایای زیادی نظیر صرفه جویی در وقت و هزینه ها و... بهره مند شوید.

معرفی بهترین کسب و کار‌ها در شرایط فعلی ایران

بررسی مزایای راه اندازی بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران

بر مبنای باور دکتر شکری ساز، از مهم ترین مزایای راه اندازی بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صرفه جویی در وقت و هزینه ها
  2. کسب درآمد قابل توجه بعد از مدت زمان کوتاه
  3. جذب مشتریان بیشتر
  4. داشتن آینده شغلی بی نظیر و...

 

برای آشنایی بیشتر با دیدگاه های دکتر شکری ساز می توانید لینک زیر را بررسی نمایید.

 

https://www.ilna.ir/بخش-بنگاه-ها-206/1041242-میثم-شکری-ساز-کیست-چطور-به-موفقیت-رسید

 

شغل های جدید و پردرآمد در ایران

شغل های جدید و پردرآمد در ایران جزو بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران به شمار می روند. با راه اندازی این کسب و کارها می توان در طول مدت زمان تقریبا کوتاهی به درآمد قابل توجهی رسید.

از بهترین شغل های جدید و پردرآمد در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای راه اندازی برخی از این مشاغل نیاز به صرف سرمایه ای کم خواهید داشت:

  1. سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
  2. سرمایه گذاری در بورس
  3. راه اندازی کسب و کارهای تخصصی
  4. پرورش انواع گل و گیاه
  5. تولید و فروش انواع شیرینی و کیک خانگی
  6. بازاریابی تلفنی
  7. طراحی مد و لباس
  8. ماساژ
  9. پاکسازی پوست صورت
  • تور لیدر
  • دامپروری و کشاورزی به شیوه کاملا مدرن
  • راه اندازی آشپزخانه ای مدرن
  • طراحی دکوراسیون
  • مترجمی
  • راه اندازی انواع کسب و کار اینترنتی
  • توسعه دهنده وب
  • برنامه نویسی
  • بلاگری
  • مدیریت شبکه های مجازی
  1. تولید محتوا به صورت صوتی، متنی و تصویری

قبل از راه اندازی شغل های جدید و پردرآمد در ایران به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است کسب و کاری را انتخاب کنید که میزان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی آن با میزان بودجه شما تناسب داشته باشد.

معرفی بهترین کسب و کار‌ها در شرایط فعلی ایران

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

قبل از هر چیز بهتر است با ویژگی های بهترین شغل های 10 سال آینده ایران آشنا شوید. از مهم ترین ویژگی های این مشاغل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نداشتن محدودیت زیاد در درآمدزایی
  2. نداشتن محدودیت زیاد در زمان کاری
  3. آسان بودن مشاغل
  4. عدم نیاز به استخدام افراد در ده سنی مشخص ( برای برخی از بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران استخدام در رده سنی مختلف امکان پذیر است.)

از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران بدون شک همکاری در فروش است. این شغل به یکی از جدیدترین روش های درآمدزایی اینترنتی در سراسر جهان تبدیل شده است. در سیستم افیلیت مارکتینگ هر فردی می تواند با هر نوع تخصص یا مدرکی که دارد به راحتی به معرفی یک محصول یا برخی از خدمات بپردازد. در نتیجه فرد به ازای هر فروش می تواند پورسانت یا کمیسیون قابل توجهی را دریافت کند.

    ترید کردن

واژه ترید به معنی بازرگانی و تجارت می باشد و تریدر نیز فردی است که به کمک تجارت و داد و ستد می تواند درآمدزایی قابل توجهی را داشته باشد. ترید کردن بدون تردید به یکی از بهترین مشاغل در 10 سال آینده تبدیل خواهد شد زیرا بازار بورس و ارز دیجیتال امروزه گسترش پیدا کرده است.

   راه اندازی صرافی به صورت آنلاین

امروزه خرید و فروش ارز دیجیتال افزایش پیدا کرده است در نتیجه می توان با راه اندازی صرافی اینترنتی کسب و کار دلاری را ایجاد کرد. هم اکنون راه اندازی صرافی های اینترنتی در کشور ایران رو به افزایش می باشد. در نتیجه می توان پیش بینی کرد که در سال های آینده این روند صعودی شیب بیشتری داشته باشد. به همین دلیل می توان راه اندازی صرافی به صورت آنلاین را جزو بهترین کسب و کار در شرایطی فعلی ایران محسوب کرد.

معرفی بهترین کسب و کار‌ها در شرایط فعلی ایران

 طراحی وب سایت

یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران طراحی وب سایت است. امروزه بسیاری از مردم تمایل به راه اندازی وب سایت های مختلف برای کسب و کار خود دارند به همین دلیل با یادگیری اصول طراحی وب سایت می توان به درآمد قابل توجهی رسید.

طراحی اپلیکیشن

در سال های اخیر افراد زیادی اپلیکیشن های مختلف نظیر اسنپ، دیوار، بازار و... را طراحی کرده اند. از طریق طراحی این نوع اپلیکیشن ها می توان به درآمد قابل توجهی رسید. در صورتی که شما مهارت لازم را در این زمینه دارید می توانید با به خرج دادن یک ایده خلاقانه و داشتن برنامه ریزی اصولی اپلیکیشن کاربردی را بسازید و از این طریق کسب درآمد کنید.

شایان ذکر است که طراحی اپلیکیشن جزو بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران به شمار می رود. این شغل پردرآمد همچنین آینده درخشانی خواهد داشت.

   ساخت بازی برای موبایل

بازی های آنلاین موبایل محدود به رده سنی خاصی نمی باشند. همین امر باعث شده است که طراحی بازی موبایل به یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران تبدیل شود. در صورتی که شما علاقه زیادی به طراحی بازی دارید می توانید مهارت های لازم برای راه اندازی این شغل کسب کنید.

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از خلاقانه ترین مشاغل در بستر اینترنت به شمار می رود. این شغل جزو بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران به شمار می رود. با توجه به محبوبیت تولید محتوا در بین کسب و کارهای مختلف می توان کار تولید محتوا را در لیست بهترین شغل های 10 سال آینده ایران قرار داد.

معرفی بهترین کسب و کار‌ها در شرایط فعلی ایران

    سئو سایت

بدون تردید هر کسب و کار اینترنتی که راه اندازی می گردد نیاز به ارتقاء سئو سایت خواهد داشت. در نتیجه می توان گفت متخصص سئو وب سایت امروزه جزو محبوب ترین مشاغل است. علاوه بر این می توان پیش بینی کرد که این شغل در آینده به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل خواهد شد.

    تدریس آنلاین

تدریس آنلاین را نیز می توان جزو بهترین شغل های 10 سال آینده ایران محسوب کرد. در صورتی که شما به این حرفه علاقه مند هستید بهتر است توانایی های خود را افزایش دهید.

 بلاگری

بلاگری نیز در لیست بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران قرار دارد. امروزه افراد زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند. اغلب بلاگرها با گرفتن تبلیغات یا همکاری در فروش می توانند به کسب درآمد دلاری نیز برسند.

بررسی شغل های ناشناخته در ایران

شغل ناشناخته در ایران تنوع زیادی دارند و برخی از افراد اطلاعات خاصی را از این مشاغل ندارند. از بهترین شغل های ناشناخته در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تولید پادکست و نوشتن محتوا
  2. انجام جراحی های زیبایی یا اورژانسی از راه دور
  3. احیاء کردن محیط زیست و طبیعت
  4. طراحان زباله
  5. متخصصین در زمینه آسان کردن پروژه های مختلف
  6. طراحی خانه ها به صورت قدیمی و با سبک دکوراسیون روستیک

معرفی بهترین کسب و کار‌ها در شرایط فعلی ایران

سخن پایانی

با کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران می توانید بدون تردید کسب و کاری خاص و متفاوت را راه اندازی کنید. علاوه بر این بهتر است در زمان راه اندازی کسب و کار مورد نظر خود آینده آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: