bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
تولید محتوای متنی یکی از مشاغل پرطرفدار است که این روزها بر سر بسیاری از زبان‌ها افتاده است. تولید محتوا همان‌طور که از نام آن پیداست، ایجاد یک متن در موضوعات مختلف و با اهداف متفاوت از جمله بازاریابی است.

بهترین سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی
تولید محتوای متنی یکی از مشاغل پرطرفدار است که این روزها بر سر بسیاری از زبان‌ها افتاده است. تولید محتوا همان‌طور که از نام آن پیداست، ایجاد یک متن در موضوعات مختلف و با اهداف متفاوت از جمله بازاریابی است. در حال حاضر بسیاری از مشاغل و کسب و کارها، بخش مهمی از فعالیت‌های خود را به این موضوع اختصاص داده‌اند؛ زیرا تولید محتوای متنی نقش مهمی در بازاریابی، معرفی مشاغل و محصولات آن و حتی رونق گرفتن مشاغل دارد. تولید محتوا عمدتا توسط نویسندگان یا متخصصان این حوزه صورت می‌گیرد؛ اما فناوری‌های جدید نیز به کمک این حوزه آمده است و با ایجاد سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی، در خدمت تولیدمحتوا قرار گرفته‌اند. بر این اساس ما در اینجا به چند نمونه از بهترین سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی اشاره کرده‌ایم.

 

ChatGPT

از ChatGPT به عنوان یکی از بهترین چت بات‌های تولید محتوا یاد می‌شود. البته ChatGPT کارکردهای زیادی دارد که تولید محتوا یکی از آن‌هاست. این چت بات به روش مکالمه وارد تعامل با کاربران می‌شود. یعنی شما هر سوالی از او بپرسید، پاسخ شما را می‌دهد و یا با دادن پاسخ‌های متعدد شما را به پاسخ نهایی می‌رساند. ChatGPT ربات هوشمندی است؛ اما خالی از اشکال و یا نقص نیست. چنانچه ممکن است در مواقعی با پاسخ‌های اشتباه شما را گمراه کند. هر چند این موارد معمولا در ارتباط با سوالات بسیار پیچیده پیش می‌آید.

 

wordtune

برخلاف ChatGPT  که یک چت بات است، Wordtune یک برنامه افزودنی به مرورگر Google Chrome است. این مرورگر که از قابلیت‌هایی مانند هوش مصنوعی و فناوری‌های یادگیری ماشینی بهره گرفته است برای کمک به موسسات آموزشی، مشاغل، محققان و... جهت بازنویسی جملات طراحی شده است. طراحان این افزونه معتقدند افراد و مشاغلی که زمان محدودی دارند؛ اما با حجم وسیعی از سفارش‌ها سروکار دارند، می‌توانند روی این افزونه حساب باز کنند. این افزونه به همه نویسندگان حتی نویسندگانی که در زمینه‌های تخصصی کار می‌کنند توصیه می‌شود. در مجموع، Wordtune یک برنامه شگفت‌انگیز و متفاوت از سایر چت بات‌ها و افزونه‌ها و... است. یکی از مزایای این افزونه این است که کارکرد آن بسیار طبیعی است. یعنی اگر با آن اقدام به تولید محتوا کنید ممکن است هر کسی متوجه استفاده از هوش مصنوعی نشود.

 

Copy.ai

Copy.AI  از دیگرربات‌ها یا ابزارهای هوش‌ مصنوعی است که از انواع مختلفی از محتواهای متنی مربوط به شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ، کتاب‌ها، وب‌سایت‌ها، تبلیغات دیجیتال و... پشتیبانی می‌کند. محتواهایی که توسط این هوش مصنوعی تولید می‌شوند از مزایای زیادی برخوردار هستند. از جمله آنکه با محتواهای تولید شده توسط این هوش مصنوعی دیگر لازم نیست نگران موضوع کپی‌رایت یا سرقت ادبی باشید. چون متن‌های تولید شده توسط این هوش مصنوعی منحصر است و به راحتی می‌توان از آن برای کسب کارهای اختصاصی استفاده کرد.

 

QuillBot

نوشتن محتوای مفید و خلاصه یکی از کارهای مهم در تولید محتوا است. اما ممکن است این کار برای بسیاری از نویسندگان یا تهیه کنندگان حرفه‌ای تولید محتوا سخت باشد. طراحان QuillBot با درک این موضوع، به طراحی QuillBot پرداخته‌اند. QuillBot ابزاری جهت بازنویسی و خلاصه‌نویسی است. QuillBot نه تنها برای نویسندگان تولید محتوا، بلکه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و محققان نیز قابل استفاده است. QuillBot زمان خلاصه‌نیسی برای یک متن را به نصف کاهش می‌دهد و باعث می‌شود تا شما از زمان خود به شکل بهتری استفاده کنید. استفاده از QuillBot از نظر هزینه نیز بسیار ارزان است. شما می‌‌توانید با خرید بسته اینترنت همراه اول از اینترنت پرسرعت و ارزان برخوردار شوید و ساعت‌ها با QuillBot و سایر ربات‌های هوشمند کار کنید.

بهترین سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی

Writesonic

اگر به دنبال یک سایت خوب برای تولیدمحتوا هستید، Writesonic یکی از گزینه‌های خوب است. این سایت کاربری ساده‌ای دارد و برای نوشتن انواع متن‌ها، مقالات، پست‌های وبلاگ، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، ویرایش مقالات و... کاربرد دارد. شعار طراحان این سایت این است که «با Writesonic نیاز نیست به ایده‌ها فکر کنید، همه چیز در این سایت وجود دارد»

 

Canva

از Canva نیز به عنوان یکی از سایت‌های خوب جهت نوشتن و ایجاد تولید محتوا یاد می‌شود. این سایت نیز از لحاظ کاربری بسیار ساده است و عملکرد آن تقریبا مشابه Writesonic است. با این حال Canva از امکانات بیشتری نیز برخوردار است. از جمله آنکه امکان ایجاد محتواهای تصویری در آن وجود دارد. استفاده از  Canva هم به شکل رایگان است و هم به شکل پولی. البته شکل رایگان آن با محدودیت‌هایی مواجه است.

 

Jasper

جاسپر نیز یک سایت است که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، امکان ایجاد تولید محتوا را به کاربران مختلف می‌دهد. Jasper می‌تواند محتوا را بسیار برابر سریع‌تر از یک کپی رایتر معمولی (انسانی) تنظیم کند.  این سایت نیز از مزایا و امکانات خاصی برخوردار است. از جمله آنکه متن‌های تولید شده توسط این سایت تخصصی و منحصر است. علاوه بر این محتواهای تولید شده توسط Jasper سئوپسند هستند. تا جایی که با محتواهای این سایت می‌توانید رتبه خود در گوگل را نیز ارتقا ببخشید.

 

Veed.io

Veed.io جز بهترین ویرایشگرهای ویدیویی آنلاین است. از این ویرایشگر نیز به عنوان یک ویرایشگر حرفه‌ای یاد می‌شود. استفاده از Veed.io برای همه کاربران رایگان است و می‌توان از آن برای پادکست‌ها، ویدئوهای آموزشی، محتواهای متنی و... استفاده کنید. Veed.io نیز ازمزایای زیادی برخوردار است. از جمله این مزایا می‌توان به امکان زیرنویس‌نویسی، ویرایش و رمزگذاری محتواها استفاده کرد.

 

سخن نهایی

وب سایت‌ها و ابزارهایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد جز بهترین وب‌ها و ابزارها هستند. استفاده از این ابزارها و وب‌ها به صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما کمک زیادی می‌کند. همان‌طور که گفتیم می‌توانید با خرید شارژ و تهیه بسته اینترنتی همراه اول، دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید و محتوای موردنظر خود را تهیه کنید. اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در مواقعی ممکن است متن تولید شده کیفیت لازم را نداشته باشد. این موضوع بیشتر در مرد متن‌های تخصصی و پیچیده اتفاق می‌افتد. از این رو لازم است همیشه متن یا محتوای تولید شده را مورد تجدیدنظر یا مرور قرار دهید تا مورد پذیرش گوگل یا کاربران قرار بگیرد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: