bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
بخش اول| حریری در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد:
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: در اولین جلسه‌ای که جهانگیری داشتیم در ابتدای دولت یازدهم، او به صراحت گفت که به بانک‌ها چه کار دارید؟

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در خصوص ارتباط دولت یازدهم و دوازدهم با اتاق بازرگانی پیشین که مسئولیت آن با شافعی، خوانساری و سلاح ورزی بود، به بازارنیوز گفت: رابطه دوجانبه بوده؛ یکی در اتاق بازرگانی نشسته و به دیگری نفع می‌رساند؛ آن یکی در مراکز تصمیم‌گیری نشسته و آن نفع را طور دیگر به او برمی‌گرداند. این پینگ‌پنگی بود که برای آن‌هایی که طراحی کردند، خوب هم جواب داد، ولی برای کشور ضرر بود.

وی ادامه داد: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سابق، در اولین جلسه‌ای که ما برای عرض  تبریک به دفترشان رفتیم و ماه‌های ابتدایی دولت یازدهم هم بود، بعد از آن که ما صحبتمان را مطرح کردیم، به صراحت گفت چه کار با بانک‌ها دارید (و درباره تخلفات و آسیب‌های بانک ها چرا صحبت می‌کنید)؟

 
حریری تاکید کرد: اقدامات دولت قبل باعث شد که این سیکل شکل بگیرد و آدم‌های بی‌بته در اتاق رشد کردند که البته اکنون راس آن‌ها زده شده است.

ویدیوی صحبت‌های حریری را در زیر می‌بینید:



پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: