bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به تشریح آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی پرداخت.

گروه دیجیتال- سعید ترکاشوند؛ «سردار حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفتگو با بازارنیوز پیرامون پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی و آخرین اقدامات صورت گرفته برای آن اظهار کرد: در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی فراجا با جدیت کامل پیگیر این موضوع است. برآوردی که اکنون وجود دارد حاکی از آن است که این شرکت برای بالغ بر ۲۰ هزار نفر ثبت نام آیفون انجام داده است.

۲۶ میلیون تومان، حداقل واریزی مالباختگان «کوروش کمپانی»
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: حداقل رقمی که مراجعه کنندگان برای دریافت این مدل تلفن همراه به حساب این شرکت واریز کرده بودند به طور میانگین بین ۲۲ تا ۲۶ میلیون تومان است. شرکت مذکور در ابتدای کار خود به برخی از تعهدات خود عمل کرد، اما در ادامه راه از ایفای تعهد خود به سایر متقاضیان سر باز زد.


وی در پاسخ به این سوال خبرنگار بازارنیوز که آیا برای مدیرعامل متواری این شرکت اعلان قرمزی صادر شده است یا خیر، گفت: تمامی امور پلیسی و قضایی که باید در طول چند روز اخیر صورت می‌گرفت، انجام شده است.


رحیمی خاطرنشان کرد: از مدت‌ها قبل پلیس امنیت اقتصادی فراجا اخطار‌هایی را درباره تخلف احتمالی مدیران این شرکت را به نهاد‌های نظارتی داده بود، اما با این حال دستگاه‌های دخیل در امر مجوز‌دهی و نظارت، توجه لازم را به این هشدار نکردند. پلیس امنیت اقتصادی فراجا زمانی به این موضوع ورود کرده بود که نسبت به آن اخطار‌ها بی اعتنایی شده بود.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: