bazarnews

کد خبر: ۱۵۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
مدیر عامل بنیاد بیمارهای نادر ایران در مصاحبه با خبرنگاران:
دکتر علی داوودیان رئیس بنیاد بیمار های نادر ایران در روز 7 اسفند در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه تخمین زده می شود بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در ایران به بیماری نادر مبتلا هستند تاکید کرد بیش از 50 هزار نفر توسط بنیاد بیمارهای نادر شناسایی شده و کارت سلامت دریافت کرده اند.
بازار نیوز - داوودیان از برگزاری هشتمین همایش بین المللی بیماری های نادر در سالن همایش های صدا و سیما در روز هشتم اسفند با حضور چهره های علمی و اجتماعی ایران وجهان خبر داد. 

وی با بیان اینکه بیشتر بیماران نادر برای تهیه دارو و خدمات درمانی با مشکلات بسیاری مواجه هستند خواستار کمک دولت برای ارائه بیمه تکمیلی به همه بیماران نادر درکشور شد. 

دکتر داوودیان در پاسخ به سوال خبرنگار بازار نیوز در خصوص وضعیت بیمه بیماران نادر گفت با بیمه ایران در حال مذاکره هستیم تا بیمه تکمیلی برای همه بیماران نادر اختصاص یابد. 

رئیس بنیاد بیمار های نادر در خصوص مساله داروهای خاص که برای بیماران نادر نیاز است تاکید کرد در حال حاضر بسیاری از این دارو ها که گران هم هستند در کشور موجود نیست و در تلاش هستیم تا این داروها را از کشور المان تهیه کنیم. به همین منظور نیز نماینده سفارت المان و شرکت های دارویی این کشور را به این نشست دعوت کرده ایم . 

داوودیان تاکید کرد : 60 درصد بیماری های نادر علت ژنتیکی دارد و 40 درصد مابقی نامشخص است اما می دانیم که این بیماری ها هرگز مسری نیستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آراد محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
سلام .آیا بیماران نادر میتوانند بیمه تکمیلی دریافت کنند به چه مرکزی برای بیمه تکمیلی مراجعه کنین؟
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: