bazarnews

کد خبر: ۲۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
هاشمی طبا در نقد سخنان جهانگیری:
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای کشوری که استقلال آن توسط شهدا، رزمندگان و مرزداران ما تضمین شده ورود این حجم کالای قاچاق به کشور جای بسی تاسف دارد.
بازار نیوز - سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره سوم نامزدها با موضوع اقتصادی از دقایقی پیش آغاز شد.
 
 سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به اظهارات اسحاق جهانگیری کاندید دیگر انتخابات در آخرین مناظره تلویزیونی اظهار داشت: برای کشوری که استقلال آن توسط شهدا، رزمندگان و مرزداران ما تضمین شده ورود این حجم کالای قاچاق به کشور جای بسی تاسف دارد.
 
وی با بیان اینکه در روزنامه های ما نوشته شده است که قاچاق کالا از ۱۱۴ اسکله به طور رسمی صورت می گیرد، افزود: این مسئله در هیچ کجای دنیا قابل درک نیست که کسانی می توانند به طور رسمی قاچاق وارد کشور کنند.
 
هاشمی طبا تصریح کرد: همچنان تاکید بر این است که گمرک مبادی خود را محکم کرده است، من تقاضا دارم کسانی که اطلاعات بیشتری در خصوص چرایی ورود این حجم کالای قاچاق از ۱۱۴ اسکله و اینکه چرا جلوی آنها گرفته نمی شود، دارند به مردم بگویند.
 
هاشمی طبا در نقد سخنان میرسلیم/ باید بتوانیم کالاهای تولیدی خود را صادر کنیم
 
هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهور در پاسخ به اظهارات میرسلیم نامزد دیگر انتخابات در خصوص صادرات نفتی در کشور، گفت: در زمان تصدی گری من صادرات نفت ۴۰۰ دلاری به ارزش ۵ میلیارددلار رسید که این همزمان بود با تشکیل ۵۰ نمایشگاه داخلی و خارجی و در آنها شرکت داشتیم.
 
وی افزود: خوشحالم که امروز صادرات نفتی ما به ۴۵ میلیارد دلار رسیده که با ارزش افزوده تقریبا صد درصد است و باید به این مسئله افتخار کنیم، اما اگر بخواهیم صادرات را به معنای واقعی آن انجام دهیم باید بهترین کالا را تولید کنیم.
 
هاشمی طبا افزود: باید بتوانیم کالاهای تولیدی خود را صادر کنیم و زمانی که توانستیم چنین کاری انجام دهیم دیگر به دنبال ایجاد مشاغل کوچک و بنگاههای زودبازده در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نخواهیم بود.
 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: