bazarnews

کد خبر: ۲۵۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
جزئیات جدید فروش اینترنت نامحدود را از اینجا دریافت کنید.
بازار نیوز - هفته گذشته بود که وزیر ارتباطات در جریان همایشی از تغییر الگوی فروش اینترنت از تابستان امسال خبر داد و اعلام کرد به زودی همانند سایر نقاط جهان، بسته های حجمی حذف شده و سرویس های نامحدود جایگزین آنها خواهند شد.

 این خبر بحث های زیادی را بین کاربران برانگیخت. سابقه فروش اینترنت توسط اپراتورهای اینترنت در ایران باعث بدبینی شدید کاربران شده و به همین دلیل تقریبا همه آنها نگاهی منفی به این تصمیمات داشتند.

 روز گذشته اما محمود واعظی در آخرین روزهای کاری خود به عنوان وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات جزئیات بیشتری درباره نحوه فروش اینترنت نامحدود در اختیار رسانه ها قرار داد.

به گفته او "یکی از مشکلات اصلی در زمینه نامحدود کردن اینترنت به کاربرانی بر می گردد که استفاده حجمی اندکی دارند و در صورت تبدیل سرویس هایی با حجم پایین به سرویس های نامحدود که طبیعتا قیمت بیشتری نسبت به سرویس های با حجم 1 گیگابایت ماهانه و 3 گیگابایت ماهانه دارند، این کاربران دچار ضرر خواهند شد". 

وزارت ارتباطات در تلاش است راه حلی برای مشکل این کاربران یافته و آن را به کمیسیون های اجرایی مربوط ابلاغ کند. همچنین در بخش دیگری از توضیحات واعظی به نحوه محاسبه قیمت و سرویس ها اشاره شده است. به گفته او "قرار است سرعت به عنوان مبنای محاسبات قرار گیرد و کاربران از این پس نه بر اساس ترافیک مورد نیاز، بلکه بر اساس سرعت مورد نظر خود به خرید سرویس خواهند پرداخت. 

سرویس های در نظر گرفته شده در چند بخش اینترنت کمتر از 1 مگابیت، اینترنت بین 2 تا 3 مگابیت و اینترنت بالاتر از 3 مگابیت تعریف خواهند شد و علاوه بر آن بسته هایی نیز برای کاربران کم مصرف در نظر گرفته می شود تا این دسته دچار ضرر نشوند". 

به گفته وزیر ارتباطات پیش بینی می شود تا هفته آینده تصمیم قطعی درباره تغییر نحوه فروش اینترنت گرفته و به نهادهای مرتبط ابلاغ شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توحیدفری
|
United States
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
من ماهانه ۳یا۴گیگ به قیمت ۱۳میخرم پس ازاین به بعدکمتراز۱۰تومان میخرم ؟امیوارم زودعملی بشه ممنونم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: