bazarnews

کد خبر: ۲۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
همانطور که مشاهده می‌کنید پرچمدار جدید نوکیا مشخصات بسیار خوب و قدرتمندی دارد که در کنار قیمت مناسب 600 یورویی، این گوشی را تبدیل به دستگاهی مقرون به صرفه کرده است.
بازار نیوز -  پس از مدت‌ها انتظار سرانجام دقایقی پیش نوکیا از پرچمدار جدید خود با نام نوکیا 8 رونمایی کرد. در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد مشخصات و ویژگی‌های این گوشی مطرح شده بود که البته برخی از آن‌ها کاملا درست و دقیق بودند. در ابتدا مشخصات اصلی پرچمدار جدید نوکیا را مشاهده نمایید.

مشخصات نوکیا 8:
همانطور که مشاهده می‌کنید پرچمدار جدید نوکیا مشخصات بسیار خوب و قدرتمندی دارد که در کنار قیمت مناسب 600 یورویی، این گوشی را تبدیل به دستگاهی مقرون به صرفه کرده است. در ادامه هر کدام از ویژگی‌های نوکیا 8 را به صورت کوتاه بررسی می‌کنیم.

صفحه نمایش Nokia 8
صفحه نمایش 5.3 اینچی پرچمدار جدید نوکیا از رزولوشن QHD بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به 700 نیت می‌رسد. محافظ نمایشگر این گوشی گوریلا گلاس 5 می‌باشد که پیشتر در گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز استفاده شده بود.

بدنه آلومینیومی Nokia 8
بدنه نوکیا 8 یکی از نقاط قوت این گوشی‌ می‌باشد. جنس بدنه این گوشی از آلومینیوم سری 6000 است که زیبایی و مقاومت بالایی دارد. ضخامت گوشی 7.9 میلی‌متر می‌باشد که همانند سایر پرچمداران از زخامت کمی بهره می‌برد.

دوربین دوگانه با لنزهای زایس
یکی از جذابیت‌های نوکیا 8 دوربین آن می‌باشد. بازگشت لنزهای زایس به گوشی‌های نوکیا خبر خوشی است که طرفداران این برند را بسیار هیجان زده خواهد کرد. در دوربین سلفی و دوربین اصلی گوشی از لنزهای زایس استفاده شده است.

دوربین پشتی نوکیا 8 از دو لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 تشکیل شده است. استفاده از لنزهای زایس در دوربین نوکیا 8، ثبت تصاویر بی نظیری با این گوشی را نوید می‌دهد. دوربین سلفی پرچمدار جدید نوکیا نیز 13 مگاپیسکلی بوده و همانند دوربین پشتی از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های نوکیا 8 می‌توان به ضبط تصاویر با کیفیت 4k، ضبط صدای 360 درجه و حافظه جانبی اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه نوکیا 8
پرچمدار جدید نوکیا از ماه سپتامبر با قیمت 600 یورو در سراسر جهان عرضه می‌شود. با توجه به قیمت مناسب، مشخصات خوب و خاطرات خوب کاربران از برند نوکیا شاهد استقبال بسیار خوبی از نوکیا 8 خواهیم بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: