bazarnews

کد خبر: ۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
معاون امور تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است: صادرات بخش تعاون باید افزایش پیدا کند و تعاونی‌ها یک برند واحد برای خود داشته باشند.
بازار نیوز - سیدحمید کلانتری در اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، اظهار کرد: وزارت تعاون به دنبال بالا بردن سهم تعاونی‌ها در اقتصاد و بازارهای جهانی است و در تلاش است تا مشکلات تعاونی‌ها را در زمینه دریافت تسهیلات بانکی و به ویژه بازاریابی محصولات‌شان برطرف کند.

وی برندسازی را از جمله نیازهای بخش تعاون ذکر کرد و گفت: تعاونی‌ها در صورت قرار گرفتن در کنار هم می‌توانند یک شبکه منسجم و متشکل را ایجاد کنند و به تولید یک برند واحد که توان رقابت با بخش‌های بزرگ خصوصی را دارد، کمک کنند.

معاون امور تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم برندسازی و بازاریابی بخش تعاون تاکید کرد و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ هزار تعاونی فعال در کشور در گرایش‌های مختلف وجود دارد که باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای آنها در زمینه صادرات، تولید و اشتغال استفاده کرد.

کلانتری در ادامه با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، توانمندی بالای شرکت‌های تعاونی در بخش مسکن و ساخت و ساز را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: بخش اعظمی از پروژه‌های مسکن مهر که امروز در سراسر کشور افتتاح و بهره‌برداری شده توسط تعاونی‌های مسکن ساخته شده است از این رو نقش تعاونی‌ها در عرصه ساخت و ساز و ایجاد اشتغال مولد و پایدار قابل توجه است.

معاون امور تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: در قالب برگزاری نمایشگاه‌ها، تعاونی‌ها می‌توانند نقاط ضعف خود را شناسایی و با استفاده از آموزش‌های لازم بهره‌وری بنگاه خود را بالا ببرند.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: