bazarnews

کد خبر: ۴۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
رییس جمهور در صحن مجلس:
رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها از توانمندی ایران هراس دارند، گفت: بی تردید آمریکا به هدف خود نخواهد رسید و ایران قدرتمندتر و مردم ایران با استقامت و هوشیاری بیشتر خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی که صبح امروز(سه شنبه) در صحن علنی مجلس به منظور تقدیم لایحه بودجه ۹۸، با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اظهار کرد: در آغاز به مناسبت ارتحال برادر گرامی آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع نشخیص مصلحت نظام به شما نمایندگان، حوزه علمیه و بیت ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز مصادف با روز ولادت با سعادت عیسی مسیح(ع) است، گفت: همانطور که قرآن بیان می‌کند وجود مقدس عیسی بن مریم(ع) همواره برای بشریت جهان دیروز امروز و فردا که در روایات ما آمده، او هم در کنار مهدی موعود ظهور خواهد کرد و ما مسلمانان در زیارت هایمان از حضرت عیسی(ع) یاد می کنیم.

روحانی تاکید کرد: روابط ما با همه مسحیان، یهودیان و زرتشتیان همواره براردانه و براساس دین خدا، توحید دوستی و محبت است. این عید بر همه مسحییان یهودیان و مسمان مبارک است.

وی با اشاره به اتفاقات دی ماه سال گذشته اظهار داشت: دی ماه سال گذشته جمهوری اسلامی با مشکلاتی مواجه شد و اواخر دی پارسال آمریکایی‌ها با برداشت غلط، موضع گیری جدیدی علیه جمهوری اسلامی و توافق هسته ای اعلام کردند و بعد هم در هر مقطعی صحبتی کردند تا به خیال خام خود به اهداف خود دست پیدا کنند.

رئیس جمهور افزود: هدف اصلی آمریکا از توطئه ها، فشارها و تحریم ها که مستقیما متوجه مردم بزرگ ایران، مردم منطقه و شرکت‌های تجاری و اقتصادی جهان بوده و برخلاف همه مقررات بین المللی است، به زانو در آوردن نظام پرقدرت جمهوری اسلامی ایران است.

روحانی با بیان اینکه آمریکا مانع بزرگ خود را در منطقه ملت بزرگ ایران می بیند، تصریح کرد: هر گاه ما در پیشرفت های داخلی توانستیم حرکت بزرگی به وجود بیاوریم آنها سد راه شدند و پیش روی ایران قرار گرفتند چون از توانمندی ایران هراس دارند.

وی افزود: بی تردید آمریکا به هدف خود نخواهد رسید و ایران سرافرازتر، قدرتمندتر و مردم ایران با استقامت و هوشیاری بیشتر خواهد ایستاد.

 

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: