bazarnews

کد خبر: ۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: گوشی جدید همراه اول که قابلیت پشتیبانی از نسل سه و چهار تلفن همراه را دارد، عرضه شد.
بازار نیوز - مدیرعامل همراه اول در مراسم رونمایی از این گوشی یادآوری کرد هنگام ارایه مجوز رسمی نسل 3 و 4 در اسفندماه 1393، همه گوشی های هوشمند، از نسل3 و فقط 2 تا 3 درصد این نوع گوشی ها از نسل4 پشتیبانی می کردند. 

«وحید صدوقی» ادامه داد: برنامه همراه اول در آن زمان توسعه نسل3 اینترنت همراه بود اما اکنون با توجه به اینکه بیش از 15 درصد گوشی های مشترکان همراه اول نسل 4 را پشتیبانی می کنند و این روند رو به رشد است، توسعه نسل 4 و حمایت از باندلینگ گوشی های هوشمندی که این نسل را پشتیبانی می کنند، از اولویت های همراه اول است.
صدوقی گفت: اکنون هفت هزار و600 سایت نسل 3 و 4 در کشور راه اندازی شده است و تا مردادماه سال آینده 900 شهر زیرپوشش اینترنت نسل چهارم (LTE) قرار می گیرد.

مدیرعامل همراه اول اضافه کرد: مدل جدید گوشی که امروز رونمایی شد، نسل 4 و 4.5 را پشتیبانی می کند و بزودی در فروشگاه های همراه اول به فروش می رسد.

اهدای پیراهن تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به مدیرعامل همراه اول 
در مراسمی که در سالن همراه اول در نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2016 برگزار شد، مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز و نماینده باشگاه استقلال پیراهن شماره 711 تیم های خود را به مدیرعامل همراه اول اهدا کردند.

صدوقی در این مراسم گفت: اپراتور اول افزون بر تیم های باشگاهی، حامی تیم های ملی فوتبال، والیبال، شطرنج و... است و در حال مذاکره با فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای نیز هست تا بتواند از ورزش پهلوانی نیز حمایت کند. 
همراه اول از طریق سامانه 3090 از تیم های باشگاهی استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز، حمایت می کند. 

نمایشگاه ایران تلکام 2016 عصر امروز به کار خود پایان می دهد.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: