bazarnews

کد خبر: ۶۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
ازای هر «مردگان متحرک» و «برکینگ بد» که همزمان توسط همه‌ی منتقدان و تماشاگران عادی دیده می‌شوند، سریال‌های بسیاری هم وجود دارند که ارتباط فوق‌العاده‌ای با ما برقرار می‌کنند. یکی از آن سریال ها، «هالت اند کچ فایر» است که از شبکه AMC پخش می شد و مدتی پیش فصل چهارم آن به پایان رسید.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی، فرصتی برای یادگیری هستند. داستان سریال ها و فیلم ها می تواند زندگی یک فرد را کاملا تحت تاثیر قرار داده و عوض کند. در ارتباط با دنیای اقتصاد هم آثاری زیاده ساخته شده اند. اگر از مستندهای اقتصادی میانه خوبی ندارید، سریال های حوزه استارتاپ می تواند شما را با برخی مسائل اقتصادی، آشنا کند.

 

هالت اند کچ فایر

به ازای هر «مردگان متحرک» و «برکینگ بد» که همزمان توسط همه‌ی منتقدان و تماشاگران عادی دیده می‌شوند، سریال‌های بسیاری هم وجود دارند که ارتباط فوق‌العاده‌ای با ما برقرار می‌کنند. از بهترین محصولات تلویزیون هستند و برای تماشای اپیزود بعدی‌شان آرام و قرار نداریم. یکی از آن سریال ها، «هالت اند کچ فایر» است که از شبکه AMC پخش می شد و مدتی پیش فصل چهارم آن به پایان رسید. کارگردانان این اثر تحسین شده، کریستوفر سی راجرز و کریستوفر کنتول هستند. همچنین نمره این اثر در بانک اطلاعاتی فیلم ها، 8.4 از 10 است.

شش

خلاصه داستان: داستان این سریال به دهه هشتاد بر می گردد و تمرکز آن بر اوج رونق کامپیوتر های شخصی از دید یک نابغه ی کامپیوتری است. داستان از آن جایی شروع می شود که جو مک میلان، یک جوان مجرد و خوش گذران و در عین حال با تفکرات اقتصادی و جاه طلبانه وارد شرکت کاردیف الکتریک می شود و با شناختی که از گوردون کلارک دارد، او را به کار ساخت کامپیوترهای شخصی و خانگی ترغیب می کند.

در پایان باید اشاره کرد که این سریال با وجود آنکه در 4 فصل به اتمام رسیده است، اما کشش آن می توانست تا 8 فصل هم ادامه پیدا کند و فروش خوبی را نصیب تهیه کنندگان آن کند. این سریال برای تمام افرادی که ترس به راه اندازی یک کسب و کار را دارند، پیشنهاد می شود.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: