bazarnews

کد خبر: ۶۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
«خانه دروغ ها» یک سریال با قسمت های نیم ساعته است که تهیه کننده و نویسنده ی آن، متیو کارناهان است. این اثر از روی کتابی با همین نام ساخته شده و در نیویورک و لس آنجلس ضبط شده است. کارگردان این اثر  اقتصادی، به عهده استفن هاپکینز است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی، فرصتی برای یادگیری هستند. داستان سریال ها و فیلم ها می تواند زندگی یک فرد را کاملا تحت تاثیر قرار داده و عوض کند. در ارتباط با دنیای اقتصاد هم آثاری زیاده ساخته شده اند. اگر از مستندهای اقتصادی میانه خوبی ندارید، سریال های حوزه اقتصادی می تواند شما را با برخی مسائل، آشنا کند.

 

خانه دروغ ها

«خانه دروغ ها» یک سریال با قسمت های نیم ساعته است که تهیه کننده و نویسنده ی آن، متیو کارناهان است. این اثر از روی کتابی با همین نام ساخته شده و در نیویورک و لس آنجلس ضبط شده است. کارگردانی این اثر  اقتصادی، به عهده استفن هاپکینز است و نمره آن در بانک اطلاعاتی فیلم ها، 7.4 از 10 است.

aa

خانه دروغ ها نگاهی انتقاد آمیز به یک مرکز مشاوره ای که چیزی جز برای پول برای آن مهم نیست، دارد. دان چیدل نقش مارتی را به عهده دارد. یک مشاور بسیار موفق با خو و شم اقتصادی که به مراجعه کنندگانش اطلاعاتی را که می خواهند نمی دهد. کریستن بل نیز در نقش جنی است، یک آدم زیرک که از یکی از بهترین دانشگاههای آمریکا فارغ التحصیل شده و در موسسه ی مارتی کار می کند و جدل هایی با او دارد.

سازنده سریال با انتخاب خوب بازیگران، ترکیبی جالب از افراد یک تیم اقتصادی را به تصویر می‌کشد که وظیفه دارند تا به دعوت شرکت‌های بزرگ امریکایی به آنها مراجعه کنند و با بررسی داده‌ها، اطلاعات و ارقام و اعداد حاصل از داد و ستدهای آن شرکت، راهکاری برای پیشرفت بیشتر و یا بیرون آمدن از رکود اقتصادی را به آنها ارائه کنند، که البته همیشه هم حقیقت را به مشتریان خود ارایه نمی‌دهند.

نکته قابل توجه آن است که بودجه‌ای که این شبکه را حمایت می‌کند به نسبت بسیاری از شبکه‌های دیگر، بودجه‌ای سرسام آور است. چرا که این کمپانی در پخش سریال‌های خود از هیچگونه تبلیغات تجاری استفاده نکرده و صرفا به کسب درآمد از طریق فروش «اکانت تماشا» بسنده کرده است. دیدن این فیلم برای تمام افرادی که به حوزه مدیریت در فضای اقتصادی علاقه مندند، توصیه می شود.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: