bazarnews

کد خبر: ۷۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
نمایندگان نفت و گاز ترکمنستان و مقام شرکت نفت و گاز توتال فرانسه در یک ویدئو کنفرانس راه‌های انجام اکتشافات در بخش ترکمنی دریای خزر و مناطق ساحلی آن را بررسی کردند.

نمایندگان شرکت ملی نفت ترکمنستان (ترکمن نفت) و شرکت ملی گاز ترکمنستان (ترکمن گاز) روز جمعه در یک ویدئو کنفرانس با «استفان میشل» معاون ارشد رئیس شرکت توتال فرانسه و نمایندگان و وی در باره راه های انجام اکتشافات در بخش ترکمنی دریای خزر و مناطق ساحلی آن بحث و تبادل نظر کردند.
در این ویدئو کنفرانس که در محل وزارت امور خارجه ترکمنستان برگزار شد و نمایندگان شرکت دولتی «ترکمن ژئولوژی» و وزارت امور خارجه این کشور نیز حضور داشتند، طرفین علاوه بر انجام اکتشافات در بخش ترکمنی دریای خزر و مناطق ساحلی آن بر موضوعات مهم دیگر در رابطه به حوزه نفت و گاز این کشور نیز متمرکز شدند.
براساس این گزارش، در جریان این ویدئو کنفرانس، در مورد وجود ظرفیت‌های عظیم تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های تحقیقات زمین شناسی، تحقیقات لرزه نگاری، تقویت میزان استخراج هیدروکربن‌ها، ارتقای توان صنایع گاز و پتروشیمی، معرفی فناوری‌های جدید و سیستم های دیجیتال در حوزه نفت و گاز، تعلیم کارشناسان این حوزه و غیره تبادل نظر و تأکید شد.

 

 

فصل اقتصاد /

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: