bazarnews

کد خبر: ۷۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
موسسه تحقیقاتی استاتیستا منتشر کرد؛
در یک بررسی جدید از شرکت Bankrate، گفته می‌شود حدودا ۲۸ درصد از افراد بالای ۱۸ سال آمریکایی، ترجیح می‌دهند پول‌هایی که تا ده سال آینده به آن نیاز ندارند را در بازار سهام، سرمایه گذاری کنند.
گروه بین الملل بازارنیوز: موسسه تحقیقاتی استاتیستا در یادداشتی نوشت: به نظر می‌رسد که سرمایه‌ها به سمت بازار بورس در حال بازگشت است. یک بررسی جدید از شرکتی فعال در حوزه داده‌های اقتصادی نشان می‌دهد که بورس سهام، محل سرمایه گذاری مورد علاقه آمریکایی‌ها در بلند مدت است.

در یک بررسی جدید از شرکت Bankrate، گفته می‌شود حدودا ۲۸ درصد از آمریکایی‌های بالای ۱۸ سال، ترجیح می‌دهند پول‌هایی که تا ده سال آینده به آن نیاز ندارند را در بازار سهام سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در رده دوم با کمتر از ۲۶ درصد قرار داشته و پس انداز، پول نقد و گواهی سپرده فقط ۱۸ درصد را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که اقبال فلزات گرانبها برای سرمایه گذاری بلند مدت، فقط ۱۴ درصد است. سایر سرمایه گذاری‌ها از جمله رمزارز‌ها و اوراق قرضه نیز ۴ درصد را به خود اختصاص داده اند.

همچنین بررسی‌های این شرکت نشان می‌دهد که ۴۲ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند همه گیری کرونا، استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت را تغییر داده است. طبق آمار، ۲۶ درصد از جامعه آماری به دلیل شیوع ویروس کرونا، حجم سرمایه گذاری خود را کاهش و ۱۶ درصد افزایش داده اند.
بازار سهام، محبوب‌ترین محل سرمایه گذاری مردم آمریکا+اینفوگرافیک
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: