bazarnews

کد خبر: ۷۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
معاون اول رئیس جمهور گفت: روز گذشته در جلسه هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا مقرر شد یک ستادی برای رفع موانع تولید ایجاد شود که سعی می‌کنیم از هفته آینده جلسه رفع موانع تولید را فعال کنیم.

اسحاق جهانگیری در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: کارهای بسیار دشواری بر دوش خبرنگاران است. من صمیمانه از طرف دولت از خبرنگاران و روزنامه نگاران تشکر می کنم، خبرنگاران حوزه دولت در شرایط کرونا در چنین شرایطی به نحو مطلوب دارند اطلاع رسانی می کنند.
وی یادآور شد: ما به دلایل شرایط تحریم مشکلاتی داریم. اولویت دولت رسیدگی به مسائل معیشتی است. در حوزه معیشت دولت تصمیمات خوبی گرفته است.
جهانگیری با بیان این که تلاش دستگاه ها این است کالاها در شهرها و روستاها وجود داشته باشد، عنوان کرد: برخی از کالاها با قیمت بالا وجود دارد. روز گذشته در جلسه هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا مقرر شد یک ستادی برای رفع موانع تولید ایجاد شود که سعی می کنیم از هفته آینده جلسه رفع موانع تولید را فعال کنیم.
معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: گزارشات مختلفی دستگاه ها از حادثه لبنان دادند، بسیار متاسف هستیم بابت این حادثه و دولت و ملت ایران کنار مردم و دولت لبنان هستند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: