bazarnews

کد خبر: ۷۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
امروز مراسم تودیع رییس پیشین سازمان هواپیمایی و معارفه رییس جید این سازمان و مدیرعامل جدید شرکت هما برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم درباره علت اتخاذ این تصمیم گفت: دلیل جابجایی عابدزاده پرونده سقوط هواپیما نیست، وی پنج سال در این سمت ریاست سازمان هواپیمایی کشوری خدمت کرده است و به دلیل ضرورت های سازمانی، شاهد تغییر و تحول در این سمت بودیم.
اسلامی درباره بازنشسته بودن رئیس جدید سازمان هواپیمایی و مدیرعامل جدید هما، گفت: هر دو، شاغل هستند و هیچ از یک از انتصابات امروز مربوط به بکارگیری نیروهای بازنشسته نیست.
 به موجب حکم وزیر راه و شهرسازی ، تورج دهقانی زنگنه به عنوان رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری معرفی شد. همچنین علیرضا برخور نیز به مدت چهار سال به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، منصوب گردید.
آخرین گزارش درباره هواپیمای اوکراینی
در این حاشیه این مراسم ، اسلامی در جمع خبرنگاران تاکید کرد: ایران طبق «انکس١٣» درحال تحقیقات روی سقوط هواپیمای اوکراینی است و به زودی اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی درباره جزییات سقوط پرواز تهران- کی یف وی در خصوص زمان انتشار اطلاعات دانلود شده جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی، افزود: یافته های کمیته بررسی سانحه هوایی سازمان هواپیمایی و مشاهدات عینی با اطلاعات جعبه سیاه هواپیما تطبیق داده شده و قرار است ایران با حضور هیئت اوکراینی به جمع بندی نهایی برسد و بیانیه نهایی صادر شود.
وزیر راه و شهرسازی درباره زمان قطعی انتشار گزارش نهایی سازمان هواپیمایی گفت: منتظر هماهنگی با تیم اوکراینی هستیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: