bazarnews

کد خبر: ۷۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
مدیرعامل شرکت کشتیرانی از توسعه تجارت دریایی ایران با وجود تحریم های ظالمانه علیه صنعت دریایی کشور خبر داد.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی با اشاره به اینکه ۲۳ میلیون تن انواع کالا در یک سال گذشته توسط این ناوگان در سراسر جهان جابجا شده است گفت:این رقم علیرغم تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا بدست آمده است.
مدیرعامل شرکت کشتیرانی در مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که امروز با حضور نمایندگان سهامداران عمده و سایر سهامداران در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد افزود: در این میان شرکت کشتیرانی دریای خزر از جمله شرکت های زیر مجموعه کشتیرانی ایران ۱.۷ میلیون تن کالا، شرکت حمل فله ۶۰ میلیارد تن مایل و شرکت حمل کانتینری ۶۲۶ هزار TEU کانتینر را طی سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۹۹ جابجا کرده اند، همچنین شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی توانست در این مدت ۹۷۷ هزار تن کالای فله و ۲۱۸۳ TEU کانتینر را جابجا کند.
مدیرعامل کشتیرانی درآمد حاصل از این فعالیت ها را ۷۷۸ میلیون دلار اعلام و سهم کل کشتیرانی از حمل و نقل کالا به تمام بنادر بزرگ کشور را ۲۰ درصد ارزیابی و تصریح کرد: در این میان سهم کشتیرانی در بنادر جنوبی ۱۹ درصد و در بنادر شمالی ۲۷ درصد سهم بازار بوده است.
مدیرعامل کشتیرانی ایران گفت: امسال افتخار بزرگی نصیب ناوگان ملی ایران شد و آن هم پیام پر مهر مقام معظم رهبری در پی حمل سوخت به کشور ونزوئلا ذیل تحریم های ظالمانه و تهدیدات دشمنان بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: