bazarnews

کد خبر: ۷۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
مراسم معارفه عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با تشریح برنامه های آتی بانک صادرات ایران و گروه مالی سپهر صادرات برای حمایت از «وسپهر» با هدف راهبردی تعمیق بازار سرمایه در محل شرکت فرابورس برگزار شد.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، تعداد ۶ میلیارد سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت "سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات" در نماد" وسپهر" فردا ( یکشنبه سی ام شهریورماه) به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه می شود. حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰ تا ۱۰۱۰ تومان بوده و تاریخ و دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۳ تا ۱۷ روز یکشنبه، تاریخ تخصیص سهام نیز چهارشنبه دوم مهر و تاریخ شروع معاملات ثانویه روز شنبه ۵ مهرماه است.
قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست که با حضور احمد فاضلی، معاون مالی بانک، بهروز خدارحمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و محمد وطن پور، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر در جمع فعالان بازار سرمایه و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: ارزش ذاتی سهم شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات بیش از ۱۶ هزار ریال و قیمت عرضه اولیه آن بسیار پایین تر از ارزش واقعی است و این موضوع نوید بخش سودآوری مناسبی برای استقبال کنندگان از سهم مزبور است.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق افزود: «وسپهر» متشکل از چندین شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور است که در صنایع پتروشیمی، ساختمانی و سایر صنایع بزرگ کشور فعالند و در آینده نزدیک از شرکت های بزرگ بازار سرمایه خواهند بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: