bazarnews

کد خبر: ۷۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
پزشک رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری گفت که حال رئیس جمهور این کشور رو به بهبودی بوده و وی دیگر تب ندارد.

«سین کنلی» پزشک «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری گفت که صبح امروز (به وقت واشنگتن) وضعیت رئیس جمهور بسیار خوب بوده و انتقال وی به بیمارستان "والتر رید" اقدامی پیشگیرانه بوده است . ی در ادامه این کنفرانس خبری گفت که حال ترامپ با گذر زمان در حال بهبودی بوده و از بهبودی که رئیس جمهور حاصل کرده بسیار خرسند هستیم . پزشک رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «سرفه خفیف، گرفتگی بینی و احساس خستگی ترامپ در حال بهبود یافتن است .»
کنلی اضافه کرد که ترامپ از روحیه بسیار خوبی برخوردار بوده و تب نداشته و مشکلی در تنفش ندارد . وی از اشاره به این موضوع خودداری کرد که آیا ترامپ زیر دستگاه اکسیژن قرار داشته یا خیر و تنها این را گفت که وی نه دیروز و نه امروز از دستگاه اکسیژن ساز استفاده نکرده است . پزشک رئیس جمهور آمریکا هیچگونه جدول زمانی برای خروج ترامپ از بیمارستان ارائه نکرد و گفت که شرایط وی خوب بوده و به تیم پزشکی گفته که احساس می کند این توانایی را دارد که امروز بیمارستان را ترک کند . کنلی در پاسخ به این سوال که چرا ترامپ به بیمارستان نظامی «والتر رید» منتقل شده، گفت: «چون وی رئیس جمهور آمریکاست .»
یکی دیگر از تیم پزشکی ترامپ گفت که رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه و جمعه تب خفیفی داشته و برنامه تیم پزشکی این است که ترامپ برنامه پنج روزه درمان با داروی «رمدسیویر» را تکمیل کند . وی افزود: «برنامه امروز این است که وی را به خوردن و نوشیدن و کارهایی را که باید برای بهتر شدن انجام دهد، تشویق کرد .»

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: