bazarnews

کد خبر: ۷۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
رئیس قوه قضاییه گفت: گاهی دیده می شود برخی افراد قانونمدار، بر اثر یک غفلت دچار خطا می شوند که اگر به آنها تذکر داده شود که در مسیر نادرست هستند، از اعتبار آنها صیانت می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که عصر دیروز (سه شنبه) میزبان اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود، نظارت بر رفتار نمایندگان و ایجاد هیأتی برای اعمال این نظارت را مطالبه برآورده شده مقام معظم رهبری و اقدامی مؤثر در جهت پیشگیری و صیانت از جایگاه مجلس و نمایندگان ملت دانست.

رئیس قوه قضائیه گفت: مجلس اختیارات وسیعی در حوزه‌های مختلف دارد و وظایفی که طبق قانون اساسی بر عهده نمایندگان قرار دارد، ایجاب می‌کرد تدبیری برای صیانت از جایگاه مجلس و نمایندگان مردم اندیشیده شود و بهترین تدبیر، تقویت نظارت درون سازمانی بود.
آیت الله رئیسی از نهادها و دستگاه‌ها و قاطبه مردم و آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان همیاران هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان یاد کرد و متذکر شد اگر این هیأت به گزارشات آنها توجه و رسیدگی نماید، بهترین نتیجه را می‌تواند بگیرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به سختی کار نمایندگان در پیگیری مطالبات مردم در کنار انجام وظیفه تقنینی خود، تصریح کرد: گاهی مردم از نمایندگان خود انتظار دارند علاوه بر مسائل مربوط به حوزه‌های انتخابیه، حتی مسائل و مشکلات شخصی آنها را نیز پیگیری کنند.

برچسب ها: رئیسی ، قوه قضاییه ، مجلس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: