bazarnews

کد خبر: ۷۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
اوراق مسکن نسبت به دو هفته گذشته روندی کاهشی داشته و متاهلین تهرانی برای دریافت این وام باید ۳۸ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان پرداخت کنند، در حالی که این مبلغ در دهم آبان ماه، بیشتر از ۴۲ میلیون تومان بود.

تسه فروردین، اردیبهشت و خرداد سال ۱۳۹۸ به ترتیب ۸۱ هزار و ۸۰۰، ۸۱ هزار و ۵۰۰ و ۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارند. هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر با قیمت ۸۱ هزار و ۶۰۰، در مرداد با قیمت ۸۱ هزارو ۷۰۰ تومان و در شهریور با قیمت ۸۱ هزار و ۹۰۰ تومان داد و ستد می شود.
قیمت اوراق مهر، آبان و آذر سال گذشته نیز ۸۱ هزار و ۸۰۰، ۸۲ هزار و ۸۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در دی، بهمن و اسفند سال گذشته نیز با قیمت های ۸۱ هزار و ۷۰۰، ۸۲ هزار و ۲۰۰ و ۸۱ هزار و ۸۰۰ تومان داد و ستد می شود.
قیمت تسه در فروردین تا مهرماه سال جاری
بر این اساس، تسه (اوراق) فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری به ترتیب ۸۲ هزار و ۷۰۰، ۸۲ هزار و ۱۰۰ و ۸۲ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت دارند و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در تیر، مرداد و شهریور سال جاری نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۳۰۰، ۸۲هزار و ۲۰۰ و ۸۲ هزار و ۸۰۰ تومان داد و ستد می شوند. قیمت تسه مهرماه نیز ۸۰ هزار و ۶۰۰ تومان است که این گزارش نیز بر اساس همین قیمت نوشته شده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: