bazarnews

کد خبر: ۸۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
سخنگوی امور سهام بانک تاکید کرد: سهامداران ضمن پرهیز از رفتارهای هیجانی، اطلاعات مورد نیز خود را از کانال های رسمی استخراج کنند.

در شرایط موجود توصیه می شود سرمایه گذاران و سهامداران از هرگونه رفتار هیجانی و لحظه ای در بازار پرهیز نموده و استراتژی سرمایه گذاری با دید بلند مدت نسبت به بازار، اتخاذ کنند. همچنین ضمن عدم توجه به شایعات و اخبار منتشر شده در فضای مجازی، اطلاعات مورد نیاز خود را برای بررسی و تحلیل از کانال های رسمی از جمله سامانه کدال و سایت بانک استخراج کنند.
مهدی عسکری، سخنگوی امور سهام بانک دی و معاون سرمایه گذاری گروه مالی دی با اشاره به شرایط بازار سرمایه در روزهای اخیر گفت: بازار سرمایه در هفته گذشته روند صعودی داشت و شاخص کل بورس با رشد 22هزار واحدی (و بازدهی 1.6درصدی) تنها بازار مثبت هفته قبل بود، این در حالی است که بازارهای موازی شرایط مناسبی را نداشته و با بازدهی منفی همراه بودند.
وی افزود: در هفته گذشته سهام بانک دی نیز پس از بازگشایی نماد و طبق پیش بینی صورت گرفته با عرضه سهامداران حقیقی همراه بود که با حمایت مناسب سهامداران حقوقی و جذابیت سهم برای سرمایه گذاران حقیقی در این محدوه قیمت، پس از معامله حدود 6.2درصد سهام و ورود سهامداران جدید، سهم به تعادل رسید.
عسکری با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص سهام بانک دی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو به منظور سوء استفاده از سهامداران غیرحرفه ای با ایجاد حواشی و با هدف کسب منافع شخصی در برهه های زمانی مختلف نسبت به انتشار شایعات و اخبار کذب اقدام نموده اند که با اطلاع رسانی مناسب بانک و همراهی نهادهای نظارتی، ضمن شناسایی این عوامل، برخورد مناسب صورت پذیرفته است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: