bazarnews

کد خبر: ۸۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
یکی از روش های پیش بینی قیمت ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده اند. همچنین در متن مربوط به هر قسمت روند آتی قیمت ها براساس شواهد موجود پیش بینی شده اند.

در ادامه نوسانات کاهشی بورس، روز سه شنبه بازار سرمایه معاملات خود را برمدار منفی آغاز کرد، نماگر بورس در ساعات ابتدایی روز کاهش شدید تجربه کرد و طی همان مدت از کانال 5/ 1 میلیون واحدی عقب نشینی کرد.
اما در ادامه روز بازگشایی نماد فملی به کمک شاخص رسید و نماگر کانال از دست رفته را پس گرفت. اما در نهایت با افت 4/ 0 درصدی معادل 5 هزار واحد به معاملات خود پایان داد و در سکوی یک میلیون و 507 هزار واحدی باقی ماند. شاخص هم وزن روندی خلاف حرکت شاخص کل داشت و ابتدای روز صعودی بود و در ادامه اندکی عقب نشینی کرد؛ اما بار دیگر بر مسیر صعودی بازگشت و رشد 4/ 0 درصدی را به نمایش گذاشت. روز گذشته 7/ 19 میلیارد تومان در مسیرحقوقی به حقیقی جابه جا شد و ارزش معاملات خُرد بورس به 13 هزار و 36 میلیارد تومان رسید.

قیمت سکه و طلا روز سه شنبه در بازار داخلی شاهد افزایش قابل توجهی در مقایسه با روز قبل شده است و افزایش 450 هزار تومانی را نشان می دهد. بر این اساس قیمت سکه از میانه کانال 12 میلیون تومانی گذشت و هر قطعه سکه تمام بهارآزادی در 12 میلیون و 650 هزار تومان معامله شد. قیمت سکه نیز تا حد بسیار زیادی به دلار و بهای اونس طلا در بازار جهانی وابسته بوده و تغییرات در این دو بازار سبب افزایش های شدید قیمت سکه خواهد شد. همچنین قیمت اونس طلای جهانی در محدوده بالای 1871 دلار قرار گرفته است. عمده دلیل افزایش بهای سکه را می توان قرار گرفتن دلار در آستانه کانال 26 هزار تومان دانست.

برچسب ها: سکه ، بورس ، قیمت طلا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: