bazarnews

کد خبر: ۸۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
شاخص کل بورس امروز ۱۹ آذ ۹۹ با رشد ۷ هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید.

بورس در اخرین روز معاملاتی این هفته با چراغ سبز کار خود را اغاز کرد. بعد از برگزاری مجامع شرکت ها و اعتماد سهامداران حقیقی به بازار شاهد دست به دست شدن سهم ها در بازار هستیم و شرکت های کوچک نیز روند مثبت در پیش گرفته اند. بطوریکه شاخص کل با رشد ملایم ۷ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد ایستاد و شاخص هم وزن با رشد ۳ هزار واحدی به عدد ۴۴۷ هزار واحد رسید.
نماد های فولاد، فملی، خودرو، ونیکی و شبندر از نماد های تاثیرگذار بازار هستند و نماد های فملی، شستا، وبصادر، وتجارت و خودرو از نماد های پرتراکنش بازار هستند.
در پیش گشایش امروز نماد های وتوکا، وکار بموئو، ثبهساز و سیمرغ از برترین های تقاضا و نماد های فملی، غنوش، یاقوت، برکت و وبصادر از برترین های تقاضادر بورس بودند.
امروز تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد (۳۱۵ میلیون سهم جهت عرضه به عموم و تعداد ۱۰۵ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری) از سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی) اولین بار پس از پذیرش در بخش محصولات شیمیایی، گروه و طبقه تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد بوعلی به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
دوره ثبت سفارش از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: