bazarnews

کد خبر: ۸۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
روزنامه الثوره سوریه در مطلبی با اشاره به غارت غلات سوریه از سوی اشغالگران از آن به عنوان تروریسم نام برد.

این رسانه می‌نویسد: برگ دیگری از عربده کشی و تروریسم آمریکا در مناطق تحت اشغال در منطقه «الجزیره» سوریه با ادامه سرقت منابع طبیعی و محصولات کشاورزی سوریه رقم خورد.

الثوره نوشت: روز گذشته 20 محموله غلات از سیلوها و انبارهای تحت کنترل نیروهای «قسد» مورد حمایت واشنگتن در حومه الحسکه از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به عراق منتقل شد و این با همراهی و اسکورت خودروهای زرهی اشغالگران و پرواز گسترده بالگردهای آنها رخ داد.

این رسانه سوری گزارش داد: اشغالگری، جنگ، دزدی و چپاول در تفکر و ذهنیت آمریکا حاکم است. سردمداران آمریکا بر حذف مخالفان سیاست خود و غارت منابع طبیعی این کشورهاست.

الثوره با اشاره به دزدی محصولات کشاورزی سوریه یا سوزاندن و نابود کردن آن و نیز اقدامات اقتصادی آن علیه ملت سوریه و قانون «سزار» آمریکا، آورده است: این اقدامات مایه تعجب نیست، زیرا  در راستای سیاست اوباش‌گری آمریکاست. هدف از جنگ اقتصادی و گرسنه نگه داشتن ملت سوریه، هدفش به زانو در آوردن ملت سوریه است.

این رسانه سوری می‌نویسد: این اقدامات آمریکا پس از شکست اقدامات تروریستی و جنگ مستقیم آن علیه ملت سوریه است و هدف از آن پیاده کردن سناریوهای سیاسی واشنگتن در سوریه است.

الثوره سوریه نوشت: اقدامات غیرقانونی، غیراخلاقی و غارتگرانه و اشغالگران آمریکا محدود به سوری‌ها نیست و دولت اوباش آمریکا در عراق هم نفت این کشور را می‌دزد. عراقی که بزرگترین ذخایر نفتی حدود 200 میلیارد بشکه یعنی معادل 15 درصد از ذخایر دنیا را دارد از سوی آمریکا در معرض سرقت قرار گرفته است. آمریکا فقط در جریان یکسال 115 میلیارد دلار از نفت عراق درآمد به جیب زد.

این رسانه سوری در ادامه گزارش داد: از جنگ کره گرفته تا جنگ ویتنام، افغانستان و عراق و حمله به کشورهای دارای حاکمیت بدون هیچ پوشش قانونی تا سوریه؛ تاریخ آمریکا سیاه است و لرزه بر اندام می‌اندازد.

الثوره نوشت: با وجود اینکه که رژیم آمریکا تروریستی و تروریست پرور است ؛ اما دم از حقوق بشر می‌زند و آنهم رژیمی که ناقض حقوق بشر است.

این رسانه در ادامه آورده است: آمریکا روزی ملتها را می‌دزد. منابع طبیعی و محصولات کشاورزی آنها را چپاول می‌کند. آنچه دولت تروریستی آمریکا علیه سوری‌ها و علیه همه ملت‌های دنیا پیاده می ‌ند، جنایات جنگی و ضد بشری است که باید مورد بازخواست قرار گیرد؛ اما متاسفانه احدی جرات ایستادن در برابر آمریکا در محافل بین‌المللی را ندارد.

الثوره سوریه در پایان نوشت: درست است که تاریخ کثیف‌تر از اشغالگری آمریکا سراغ ندارد؛ اما روز فرا می‌رسد که اشغالگران آمریکا هم به سرنوشت دیگر اشغالگران گرفتار خواهند شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: