bazarnews

کد خبر: ۸۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: تاکنون با اعطای تسهیلاتی بالغ بر یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال برای سه هزار و ۱۷۷ نفر از مددجویان استان اشتغال ایجاد شده است و این روند ادامه دارد.

محمد رسول شیخی زاده روز چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و سازمان بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در کردستان اظهار کرد: هم اکنون ۴۶۸ پرسنل در کمیته امداد استان کردستان شاغل هستند و همگی آنها عضو پایگاه بسیج این نهاد هستند و این مهم نشان دهنده روحیه جهادی در این نهاد انقلابی است.

وی افزود: مجموعه سپاه و بسیج همواره حامی و همراه کمیته امداد در طرح‌های محرومیت زدایی و خیرخواهانه بوده اند و در دوران شیوع ویروس کرونا در بحث کمک‌های مؤمنانه شاهد این حمایت ویژه از محرومان کردستانی بودیم.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کردستان اعلام کرد: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد از محل کمک‌های معیشتی کرونا اهدا شده است و هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی نیز برای ایجاد پنج هزار و ۱۷۰ شغل در استان در نظر گرفته شده است.

شیخی زاده تصریح کرد: تاکنون با اعطای تسهیلاتی بالغ بر یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال برای سه هزار و ۱۷۷ نفر از مددجویان استان اشتغال ایجاد شده است و این روند ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال ۹۷ تا پایان سال ۹۸ به همت بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان ۴۷ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد شد و در بحث تهیه چهیزیه هم سپاه بیت المقدس همواره محرومین را در اولویت قرار داده است.

شیخی زاده اظهار کرد: در تفاهم‌نامه ای که میان کمیته امداد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سپاه بیت المقدس استان امضا شد، زمینه ایجاد ۲۴۰ طرح نیروگاه خورشیدی برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم شد و در این راستا نیز ۲۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض به آنان پرداخت می‌شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: