bazarnews

کد خبر: ۸۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان گفت: در حوزه مسئولیت‌های اداره، از هیچ تلاشی برای استفاده از ظرفیت‌های مناطق مختلف استان، ایجاد اشتغال پایدار، معرفی صنایع دستی و رفع بیکاری در منطقه دریغ نخواهیم کرد.

مهدی امرایی مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان، با اشاره به بازدید از مناطق امامزاده عبدالله (ع) بخش صیدون از توابع شهرستان باغملک گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان در این منطقه، ایجاد اشتغال و رونق گردشگری در دستور کار است.

او هدف از این بازدید بررسی کسب و کار‌های کوچک برای اهالی که به صورت ثابت در منطقه امامزاده عبدالله (ع) سکونت دارند عنوان کرد و افزود: وام‌های کم بهره به مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و ایجاد شغل در زمینه‌های گردشگری، صنایع دستی، درختکاری و… به متقاضیان اعطا خواهد شد.

امرایی اظهار داشت: در این بازدید که با حضور رمضانی مدیر دفتر نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، رحمانی رئیس بنیاد مسکن باغملک، صفری از اداره میراث فرهنگی شهرستان، خدارحمی معاونت فرماندار، سپاس زاده بخشدار صیدون و رشیدی رئیس صندوق کارآفرینی باغملک انجام شد، مقرر گردید دهیاری و بخشداری افراد مستعد جهت ایجاد شغل را به صندوق کارآفرینی امید معرفی کنند.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان تصریح کرد: در حوزه مسئولیت‌های اداره، از هیچ تلاشی برای استفاده از ظرفیت‌های مناطق مختلف استان، ایجاد اشتغال پایدار، معرفی صنایع دستی و رفع بیکاری در منطقه دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها: خوزستان ، صیدون ، گردشگری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: