bazarnews

کد خبر: ۸۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
اسماعیل فیضی رییس صندوق کارآفرینی امید بوکان اظهار داشت: ۵۹ میلیارد ریال اعتبار باقی مانده نیز آماده پرداخت شده که پیش از پایان امسال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در مجموع از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت اعتبارات این صندوق برای ۵۶۱ نفر در این شهرستان اشتغال فراهم شده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید بوکان گفت: این صندوق به عنوان یک نهاد توسعه‌ای و حامی اشتغال جوانان به ویژه در نواحی روستایی و کمتر برخوردار، دغدغه توسعه جوامع محلی و توانمندسازی افراد را در راستای رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان پرداختی و اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید امسال ۱۶ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: در سال گذشته ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط این صندوق به متقاضیان پرداخت شده بود که زمینه ایجاد اشتغال برای ۴۱۲ نفر در سطح شهرستان را فراهم کرد.

فیضی افزود: یکی از رسالت‌های این صندوق پرداخت تسهیلات از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی و تلفیقی با منابع صندوق کارآفرینی امید است که پرداخت آن در حوزه اشتغال پایدار روستایی از مهمترین وظایف آن است.

وی تاکید کرد: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح‌های روستامحور از مهمترین برنامه‌های حمایتی این صندوق است تا بتواند از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه حاشیه‌نشینی در شهرها جلوگیری کند.

صندوق کارآفرینی امید، براساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده داشته است.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت در جنوب اذربایجان‌غربی قرار دارد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: