bazarnews

کد خبر: ۸۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ارزش افزوده این پروژه، شهرستان با پیشرفت عمرانی روبرو خواهد شد که به آبادانی شهرستان کمک شایان ذکری می‌کند.

محمد طلا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان اظهار داشت: بهره برداری از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس نمایش علمی، عملی و عینی جهش تولید در اوج تحریم‌ها است.

وی با اشاره به این که  برخی از چرخه به کارگیری اشتغال بازمانده بودند و بخش عمده آن در 12 سال انجام پروژه تأمین شده افزود:  استفاده از نیروهای بومی و بومی سازی صنعت در منطقه برای آینده پالایشگاه در جهت احداث صنایع پائین دستی می تواند جبران ریزش نیروی انسانی باشد که از اصلی ترین مطالبات ما از وزیر خواهد بود.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در حاشیه آئین افتتاحیه بزرگترین پروژه خاورمیانه با اشاره به این که پالایشگاه بیدبلند تجلی عملی شعار ما می‌توانیم است بیان کرد: امروز ما در مقابل همت جوانان این مرز و بوم سر تعظیم فرود آورده چرا که افتتاحیه امروز مقابل چشمان مردم دنیا صورت گرفته و همه صدای سیلی ایرانی‌ها را به تحریم کنندگان ما شنیدند.

وی در پاسخ به نگرانی‌های زیست محیطی گفت: علاوه بر صنعت و اشتغال مسائل محیط زیست محیطی هم تماماً رعایت شده است و آئین نامه‌ها به طور کامل در کار پیاده شده علاوه بر این که در بحث کارآفرینی و هم در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نیز سرآمد بوده است.

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: