bazarnews

کد خبر: ۸۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
سخنگوی دولت توافق با آژانس را حامل پیامی روشن دال بر حسن نیت ایران در فرصت دادن به دیپلماسی عنوان کرد و گفت: انتظار داریم که اعضای شرکت کننده در برجام با دریافت این پیام، گام متقابلی را برای اثبات حسن نیت بردارند.

علی ربیعی امروز سه شنبه در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد، با اشاره به انتشار اخباری درباره پاسخ ایران به پیشنهاد سه کشور اروپایی برای برگزاری نشست ۱+۴ با مشارکت آمریکا به عنوان میهمان گفت: دولت در هشت سال گذشته در سیاست داخلی ایجاد فضایی آرام و گسترش تسهیل گری برای کنش اجتماعی مردم و نیز در عرصه اقتصادی مقاوم کردن اقتصاد همزمان با تلاش برای رشد و توسعه داشته و نگاهی به گسترش زیرساخت ها و مقایسه آن با گذشته ها این مهم را نشان می دهد. 
سخنگوی دولت با بیان اینکه در بحث سیاست خارجی دولت براساس یک منطق تصمیماتی را تاکنون اتخاذ و دنبال کرده است، گفت:  دولت در این هشت سال ایجاد زمینه برای تامین رفاه و آسایش مردم را با از میان بردن تحریم های ضد انسانی، تامین امنیت فیزیکی مردم در برابر خطر تروریسم و جنگ و همین طور تامین سلامت مردم در سال اخیر در برابر پاندمی ویروس کرونا دنبال کرده است.
وی افزود: همیشه اعتقاد داشته ایم که هدف بنیادین سیاست خارجی باید کمک به تامین این اهداف باشد. این اعتقاد در دولت بازتاب انتخاب مردم ما برای بهره مندی از یک زندگی امن، مرفه و سالم براساس آنچه که شایسته و سزاوار برخورداری از آن هستند، بوده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: