bazarnews

کد خبر: ۸۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت ۳۸۰ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان تسهیلات کشاورزی از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

مهدی فرجامی فرد، امروز سه شنبه ۱۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد چهار برابری پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی نسبت به سال گذشته، گفت: این تسهیلات طی سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، وی از رشد ۲۳۷ درصدی پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات از محل ردیف ۱۲ به کشاورزان پرداخت شده است.

فرجامی فرد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شده است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به طرح نهضت گلخانه‌ای در استان، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۱۰۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است.

فرجامی فرد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات نهضت گلخانه‌ای هم نسبت به سال‌های گذشته ۷۳۲ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: تسهیلات چند طرح دیگر در زمینه نهضت گلخانه‌ای آماده پرداخت بوده که تا اوایل سال آینده پرداخت می شود.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: از متقاضیان برای دریافت تسهیلات خواستاریم ابتدا با بارگذاری مشخصات و مدارک در سامانه سیتا، ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

وی یادآور شد: در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۲ هزار و ۳۵۷ متقاضی برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و موفق به اخذ وام شده اند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: