bazarnews

کد خبر: ۹۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اداره ۲ زاهدان گفت: تاکنون ۲۵۰ طرح اشتغالزایی با اعتبار بیش‌از ۱۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای اشتغال خانواده‌های نیازمند امداد در حوزه تحت پوشش این اداره اجرا شده است.

محمد کیخا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله دامپروری، کشاورزی، خدمات، کسب، حمل و نقل و صنایع دستی بوده که به اشتغال مددجویان کمک شایانی کرده است.

وی افزود: در طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برای ۴۹۹ نفر اشتغالزایی ایجاد شده که در سال آینده با بهره‌گیری از جهادگران و خیران کارآفرین، این آمارها افزایش چشمگیری خواهد داشت.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اداره ۲ زاهدان با بیان اینکه ۲۷ نفر از مددجویان فاقدکار از طریق واحد اشتغال به کارگاه‌ها و مراکز متقاضی نیروی کار معرفی و مشغول بکار شدند تصریح کرد: این افراد نیز برحسب قوانین از بیمه تامین‌اجتماعی و حقوقی بر مبنای حداقل دستمزد برخوردار هستند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این نهاد برای مددجویان جویای کار و فاقد مهارت‌های شغلی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش پایدارسازی طرح برای ۱۶۵ نفر، دوره آموزشی کارآفرینی برای ۱۸۷ نفر و دوره مهارت‌آموزی به تعداد ۴۰ نفر با همکاری آموزشگاه‌های آزاد فنی‌حرفه‌ای و جهاددانشگاهی از این موارد است. 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: