bazarnews

کد خبر: ۹۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه برخی واحدها فقط مرغ قطعه بندی شده عرضه می‌کنند، گفت: پروانه واحدهایی که از عرضه مرغ تنظیم بازاری خودداری کنند باطل می شود.

حشمت الله عسگری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تنظیم بازار با اشاره به ممانعت برخی مرغ فروشی‌ها از عرضه مرغ تنظیم بازار اظهار داشت: مرغ فروشی‌ها ملزم به تأمین نیاز مردم هستند و با توجه به عرضه گسترده مرغ، همه واحدها باید مرغ عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی واحدها تنها به عرضه مرغ قطعه بندی شده اقدام می‌کنند افزود: با توجه به خودداری برخی واحدها از عرضه مرغ تنظیم بازاری، پروانه چنین واحدهایی باطل می‌شود چرا که تأمین نیاز مردم اولویت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: کشتارگاه‌ها نیز باید به همان میزانی که مرغ تحویل می‌گیرند باید مرغ به میدان بهمن تحویل دهند.

عسگری گفت: تأمین سهمیه مرغ مورد نیاز بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، پادگان‌ها و چنین مراکزی نیز در دستورکار قرار دارد و با تأیید صنعت و معدن در میدان حکیمیه عرضه می‌شود.

وی سپس با تشکر از عوامل مختلف جهت ایجاد ثبات در بازار مرغ خاطرنشان کرد: از ظرفیت بسیج اصناف برای اجرای گشت‌های مشترک صمت و تعزیزات به منظور نظارت بر بازار مرغ و شناسایی واحدهای متخلف استفاده می‌شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: