bazarnews

کد خبر: ۹۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
قیمت برج خنک کننده کوچک به پارامتر‌های زیادی در تعیین بها و قیمت اولیه برج خنک کن در سایز کوچک وابسته است.

از جمله فاکتور های مهم در تعیین هزینه خرید و فروش برج خنک کننده کوچک می‌توان به کیفیت وگرید متریال سازنده آن اشاره کرد. برند موتور یا دینام، گرید گرانول سازنده پکینگ ها، متریال و نوع سیستم توزیع آب، ضخامت بدنه از جمله مهمترین موارد موثر بر قیمت برج های خنک کاری کوچک است.برجهای خنک کننده کوچک شامل ظرفیت های برودتی بین 10 تن الی 60 تن تبرید میباشد. با افزایش ظرفیت میزان متریال به کار رفته در ساخت قطعات برج خنک کن کوچک، قیمت آن بالاتر می‌رود.

قیمت برج خنک کن کوچک

پس از تعیین ظرفیت برج خنک کن کوچک، نوبت به گزینش استراکچر صحیح برای محل نصب و قرار گیری دستگاه می‌باشد. بنابراین طراحی صحیح و تعیین ظرفیت دقیق دستگاه بر هزینه خرید، استعلام قیمت و بهای فروش و ساخت و تولید برج خنک کن در ابعاد کوچک موثر است. در این مقاله سعی داریم به برخی از سوالات مشتریان عزیز شرکت برج خنک کننده در خصوص نحوه قیمت گذاری این تجهیز بپردازیم:

  • کدام عوامل یا پارامتر ها بر قیمت گذاری برج خنک کن کوچک تاثیر گذارند؟
  • چرا برج کوچک ما راندمان و عملکردی که انتظار داشتیم را ندارد؟
  • آیا هر کولینگ تاورکوچکی، ضمانت نامه یا کارت گارانتی کمپانی سازنده را دارد؟
  • دلیل تضاد قیمتی از سوی سازندگان در این صنعت چیست؟
  • چه فاکتورهایی بهای تمام شده برج خنک کننده مدار بسته را تحت شعاع قرار می‌دهد؟
  • تعیین قیمت برج خنک کاری کوچک با ظرفیت 10، 20، 30، 40، 60 چگونه است؟
  • خرید و فروش برج خنک کن توسط سازندگان و تولید کنندگان این صنعت

عوامل موثر بر قیمت برج خنک کن کوچک فایبرگلاس

  1. نوع طراحی استراکچر: مکعبی یا مخروطی بودن پنل های سازنده برج کوچک
  2. برند شرکت سازنده دینام: شامل برند های زیمنس آلمان و موتوژن تبریز
  3. کیفیت و متریال سازنده پکینگ: PP, PE, ABS, PVC و ضخامت ورقه های سطح پرکن
  4. جنس پنل های سازنده بدنه: فایبرگلاس، بتنی، فولادی با آبکاری گالوانیزه
  5. جنس و به کارگیری از دریفت الیمیناتور یا قطره گیر
  6. متریال سازنده اسپرینکلر: نوع بلبرینگ و جنس شفت به همراه نوع متریال( فلزی یا پلیمری)
  7. ارسال مونتاژ یا دمونتاژ (قطعات جدا از هم)
  8. نوع فن و انتقال قدرت (تسمه پولی یا دایرکت درایو بودن انتقال انرژی به فن)
  9. آکسیال (محوری) و یا سانتریفیوژ ( گریز از مرکز) بودن سیستم حوض هوارسانی
  10. جنس بلید یا تیغه های پروانه و متریال سزنده هاب و شفت در سیستم گردش هوا

قیمت برج خنک کن صنعتی مدار بسته:

یکی از مهمترین بخش های حائز اهمیت در قیمت خرید برج خنک کاری کوچک، سفارش کولینگ تاور مدار بسته است. مواردی از قبیل نوع کویل، جنس یا همان متریال به کار رفته جهت ساخت و پرداخت لوله های مبدل نظیر: گالوانیزه، استیل و یا مسی بودن جنس کویل بر قیمت دستگاه تاثیر گذار است. علاوه بر این متراژ و تعدا ردیف لوله های آن به همراه ضخامت تولید برج خنک کن مدار بسته کوچک از مهمترین فاکتورهای موثر میباشد.

چرا اعلام قیمت برج خنک کن کوچک در واحد های تولیدی مختلف متغیر است؟

یکی از مهمترین بخش های قابل توجه در خرید و فروش دستگاه در واقع تضاد قیمتی است. باید گفت هرگز برای خرید دستگاه به دنیال قیمت ارزان تر نباشید. چراکه علاوه بر عدم کارایی دستگاه متناسب با سیستم، سبب دربرگرفتن خسارات مالی هنگفت به خریدار برج خنک کاری می‌شود. برخی از شرکت های سازنده و تولیدی این تجهیز، با کاهش ضخامت ورقه های ساخت پنل، پکینگ، قطره گیر، کویل در صدد اعلام قیمت بسیار پایین و وسوسه آن با قیمت هستند. اما در عمل عدم راندمان مناسب و خسارات سنگین به خریدار در این موارد بسیار مشهود است. بنابراین هنگام خرید و استعلام قیمت برج خنک کن کوچک لطفا پروپوزال فنی و گارانتی یا ضمانت نامه محصول را مد نظر قرار دهید.

قیمت برج خنک کن کوچک

قیمت برج خنک کاری کوچک 10 تن

برج خنک کاری کوچک با متریال فایبرگلاس FRP با توجه به کیفت تولید و به کار گیری اجزای آن حدود بهایی بین 8 الی 12 میلیون تومان دارد. گرید سازنده موتور دستگاه، نوع سیستم پاشش آب و سیکل جریان سیال می‌تواند هزینه تمام شده برای ساخت محصول با ظرفیت 10 تن تبرید را به صورت دقیق تری محاسبه کند.

بهای برج خنک کاری کوچک 20 تن

معمولا از برجهایی با ظرفیت برودتی 20 تن تبرید برای مصارف صنعتی سبک و نیمه سنگین استفاده و طراحی می‌شود. نوع سیستم پاشش آب، طراحی مکعبی و دوار یا گرد بودن پنل ها، نوع متریال سازنده ورق، ضخامت بدنه فایبرگلاس یا فلزی محصول در بهای تمام شده برج خنک کن کوچک 20 تن تاثیر دارد. قیمت این محصول در رنج های متفاوتی از 13 الی 17 میلیون تومان تغییر میکند. از جمله سازندگان این صنعت می‌توان به شرکت برج خنک کننده و دماگستر اشاره کرده که با کیفیت بسیار بالا در راستای جلب رضایت مشتریان خود گام بر میدارند، اشاره نمود.

هزینه خرید برج کوچک 30 تن

این برج خنک کن  کوچک با توان برودتی 30 تن تبرید از جمله کولینگ تاور های پر متقاضی است. به طوریکه روزانه بین 3 الی 8 استعلام در خصوص خرید و فروش برج خنک کننده به کمپانی سازنده می‌گردد. از عوامل تاثیر گذار بر هزینه خرید این محصول درجه کیفیت و بازده راندمان متناسب با نوع کاربری آن است.

استعلام قیمت در خصوص برج با ظرفیت 40 تن تبرید

نوع جریان هوا (جریان مخالف یا جریان متقاطع یا طرح ابارا ژاپن) بودن برج خنک کننده 40 تن کوچک بر تعیین قیمت به هنگام استعلام این تجهیز موثر است. وزن خشک دستگاه با ظرفیت 40 تن تبرید بیانگر کیفیت بالا و ضخامت بالای ضخامت تشتک یا بیسین و پنلهای ساخت آن می‌باشد. کلاس حرارتی موتور یا دینام برج کوچک با توان حرارتی 40 تن اغلب ضد بخار می‌باشد تا در صورت افزایش دمای دستگاه به موتور آسیب نرساند.

لیست به روز قیمت ظرفیت های مختلف برج نظیر 60 تن

برای دریافت آخرین به روزرسانی قیمت برج خنک کننده های کوچک نظیر 60 تن می‌توانید با کارشناسان فنی کمپانی سازنده برجهای فایبرگلاس تحت عنوان گروه کارنجات CTR تماس حاصل نمائید. برج با ظرفیت 60تن تبرید می‌تواند با استراکچر های مکعبی و مخروطی در سیکل های جریان آب مرطوب و خشک تولید گردد. یکی از پرکاربردترین کولینگ تاورها در حقیقت همین برج کوچک خنک کاری با ظرفیت 60 تن تبرید است. قیمت حدودی این محصول بین 18 الی 23 میلیون تومان می‌باشد. بسته به انتخاب گرید های مختلف از این دستگاه توسط مشتری، کارخانه سازنده اقدام به ساخت و تولید و ارائه این محصول خواهد کرد. از اهداف شرکت ما ایجاد نرم افزار آنی استعلام قیمت و بهای تمام شده خرید و فروش برج خنک کن کوچک می‌باشد.

برچسب ها: برنج ، برنج خنک کن ، دستگاه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: