bazarnews

کد خبر: ۹۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
یکه خانی گفت: این تبلت‌ها را خانم نجمه خدمتی قهرمان تیراندازی جهان به عنوان نماینده این موسسه در شهرستان تهیه کرده و دانش آموزان بیش از ۱۲ آموزشگاه از آن‌ها بهره‌مند می شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اعلام این خبر گفت: این تبلت ها از طرف موسسه خیریه علی بن ابیطالب (ع) تهران بین دانش آموزان با استعداد شهرستان بیرجند توزیع شد.

یکه خانی افزود: این تبلت‌ها را خانم نجمه خدمتی قهرمان تیراندازی جهان به عنوان نماینده این موسسه در شهرستان تهیه کرده و دانش آموزان بیش از ۱۲ آموزشگاه از آن‌ها بهره‌مند می شوند.
 

وی با اشاره به لزوم ورود خیرین به موضوع تجهیزات کمک آموزشی گفت: از پارسال و با شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این موضوع در بستر فضای مجازی دنبال شد که این امر باعث بروز مشکلات و وقفه تحصیلی در تعدادی از دانش آموزان به دلیل نداشتن امکانات شد که می‌بایست خیران نیک اندیش در کنار تمامی اقدامات خداپسندانه در این موضوع نیز ورود کرده تا شاهد مشکل تحصیلی در دانش آموزان شهرستان به دلیل کمبود امکانات نباشیم.
 

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به توزیع تعداد قابل توجهی گوشی و تبلت در میان دانش آموزان شهرستان افزود: این تعداد از گوشی و تبلت با همت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خیران و فرهنگیان تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: