bazarnews

کد خبر: ۹۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و بهداشتی دامی تهران گفت: مشکل اصلی تهیه و توزیع کنندگان مواد اولیه کشاورزی تخصیص ارز است و در واردات مواد نیز این مشکل وجود دارد.
محمد نجم آبادی درباره وضعیت تهیه و توزیع مواد اولیه کشاورزی و محدودیت‌هایی که در تأمین کالا وجود دارد گفت: مشکل اصلی تهیه و توزیع کنندگان مواد اولیه کشاورزی تخصیص ارز است و کسانی که به‌صورت تکنیکال جنس وارد می‌کنند و شرکتهای فرمولاتور باید طعم‌های مواد را بسازند که در اختیار کشاورزان قرار دهند.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و بهداشتی دامی تهران گفت: برای کسانی که مواد را به‌صورت ساخته‌شده وارد می‌کنند هم برای واردات مشکل تخصیص ارز وجود دارند.

وی افزود: در تولید و توزیع مواد کشاورزی مشکلی نیست و اگر تمامی موانع و مشکلات مربوط به گمرکات را که بر سر راه تولیدکننده و واردکننده قرار دارد برطرف کنند بنابراین تولیدکنندگان و واردکنندگان کار خود را برحسب شرح وظایف انجام می‌دهند و در اختیار توزیع‌کنندگان قرار می‌دهند.

نجم‌آبادی بیان کرد: توزیع‌کنندگان نیز مواد را در اختیار کشاورزان قرار داده که اگر این کار اصولی انجام شود تمام‌کارها درست می‌شود ولی اگر قانونمند انجام نشود باید منتظر تبعات خیلی بد نیز چون بروز قاچاق و محصولات تقلبی باشیم که بیشترین صدمه را کشاورز می‌بیند و وقتی کشاورز مواد را استفاده کند صدمات خیلی بدی برای سلامت جامعه دارد.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و بهداشتی دامی تهران گفت: سازمان‌های مرتبط با کشاورزی باید با اتحادیه‌ها تعامل و رایزنی کنند تا نظر کارشناسی اتحادیه‌ها را به‌عنوان چراغ راه استفاده کنند./ میزان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: