bazarnews

کد خبر: ۹۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
هفتاد و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان شامگاه شنبه به ریاست استاندار آذربایجان شرقی و با حضور مسئولان دولتی، قضایی و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.
پیگیری مصوبه جلسه ۶۳ شورا با موضوع "بررسی عدم تمدید توافق‌نامه مجوز تغییر نام (نقل و انتقال) میان شرکت شهرک‌های صنعتی استان و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی" و همچنین مصوبه جلسه ۶۴ شورا با موضوع "بررسی مراتب اعتراض به شیوه حل اختلاف در شرکت شهرک‌های صنعتی استان" به عنوان موضوع پیش از دستور در این جلسه مطرح شد.

بررسی عدم اجرای تیپ اساسنامه همسان شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب سال ۱۳۹۵ و مشکلات ناشی از تعیین تعداد سهام مالکان و استفاده‌کنندگان بر مبنای مساحت قرارداد تخصیص زمین در شهرک‌های صنعتی بر اساس ماده (۴۰) نمونه اساسنامه قدیم، نخستین دستور جلسه این نشست بود.

همچنین در این جلسه دلایل افزایش بی‌رویه قیمت سیمان و مشکلات صنایع وابسته و صنعت احداث از این موضوع بررسی و مقرر شد پیشنهاد فعالان بخش خصوصی استان برای حل این مشکل به دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کشور و وزارت صمت ارائه شود.

بررسی اجرای ماده (۲۵) قانون بهبود محیط کسب و کار و آیین‌نامه اجرایی و بررسی متن قرارداد‌های توزیع برق، دیگر دستور جلسات این نشست بودند.

/ بازار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: