bazarnews

کد خبر: ۹۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
دکوراسیون داخلی فضای اداری بسیار مهم است و رابطه مستقیمی با بازدهی کاری کارکنان دارد. در این جا راجع به چند نوع طراحی مدرن دکوراسیون داخلی صحبت می شود

با طراحی داخلی یک دکوراسیون اداری شیک با بهره گیری از المان های مدرن روز دنیا می توانید فضایی مطلوب را برای کارکنان خود فراهم آورید و بدون اینکه ملزم به کاهش آسایش و راحتی کارکنان باشید، رو به جلو حرکت کنید و روند رشدتان را حفظ کنید. در ادامه به بررسی چند نوع از طراحی مدرن می پردازیم تا با آنها آشنا شده و بدانید که چطور می توانید بازدهی فضای کاری را بالا ببرید.

 

 

هدف اولیه از انتخاب یک طراحی دکوراسیون داخلی صحیح این است که بتوان تنوع ایجاد کرد و یکنواختی محیط را از بین برد و یک فضای متناسب و همه جانبه را خلق کرد، فضایی متعادل که همه در آن احساس راحتی کنند. یکی از ویژگی هایی که این امر را تحقق می بخشد، انعطاف پذیری در طراحی دفتر اداری است. این نوع طراحی خلاقیت را افزایش می دهد و به افراد اجازه می دهد با آزادی بیشتری در محیط حرکت کنند. برای اعمال انعطاف پذیری باید اتاق های چندمنظوره تعبیه کرد یا بخشهای کاری باز را در محیط ایجاد کرد. در این میان توجه به خصوصیت شخصیتی افراد درونگرا و برونگرا می تواند یک فضای پر بازده را ایجاد کند. در این بخش ایجاد مناطقی برای حفظ حریم خصوص افراد نباید فراموش شود.

 

طراحی داخلی فضای اداری مدرن آمیخته با طبیعت در مهران طاهری

 

طراحی دکوراسیون داخلی یک فضای اداری نباید رسمی و سرد باشد، فضای یکنواخت، کسلی را به همراه خواهد آورد. در دکوراسیون اتاق کار اداری باید از پنجره های بزرگ استفاده شود تا بتوان از نور طبیعی بیشترین بهره وری را داشت. عنصرهای طبیعی می توانند نقش مهمی را در افزایش جلوه بصری فضای اداری ایفا کنند، بنابراین میتوان از گیاهان و المان های چوبی طبیعی برای طراحی فضای اداری بهره گرفت و مدرنیته را با طبیعت در هم آمیخت.

 

 

طراحی داخلی ساختمان اداری و تعبیه فضای اشتراکی

 

دکوراسیون داخلی اداری باید بر مبنای تعامل و همکاری هرچه بیشتر کارکنان طراحی شود، تا بحث و تعامل بین آن ها افزایش یافته و تبدیل به سبک کاری شان گردد. برای این امر ایجاد فضای اشتراکی در فضا را فراموش نکنید. اگر مساحت فضای کاری شما محدود است و نمی توانید برای هر کارمند فضای خصوصی ایجاد کنید، سعی کنید یک فضای اشتراکی ایده آل را طراحی و اجرا کنید تا صمیمیت و همکاری میان کارکنان را افزایش دهید.

دکوراسیون داخلی اداری و طراحی یک فضای انعطاف پذیر

 

طراحی دکوراسیون اتاق اداری مینیمال از دیدگاه مهران طاهری

 

طراحی مینیمال از دیگر سبک های جالب دکوراسیون اداری است که مجموعه ما خلاقانه ترین ایده ها را برای اجرایی کردن آن ارائه می دهد. از مزایای این طرح می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. احساس راحتی و آسایش هرچه بیشتر کارکنان

 

  1. نبود المان هایی که موجب حواس پرتی می شوند

 

  1. وجود جلوه بصری ساده

 

  1. افزایش خلاقیت با ایجاد آرامش بیشتر در محیط

 

  1. همراه شدن هر چه بیشتر با تکنولوژی و قرار گرفتن امکانات به روز دنیا در اختیار کارکنان به روشی ساده

 

  1. نبود سیم و المان های دست و پا گیر در محیط

 

فناوری در دکوراسیون داخلی فضای اداری

 

امروزه توجه به فناوری عامل مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی یک فضای اداری محسوب می شود. فضای اداری باید با تکنولوژی های مدرن روز دنیا درآمیزد. بعنوان مثال وجود تبلت برای ارتباط هرچه بهتر کارکنان با یکدیگر، تلفن هوشمند و کامپیوتر به سهولت انجام وظایف در محیط کاری می افزاید. یا برگزاری کنفرانس های آنلاین و ویدئویی می تواند جلوه بصری و مدرنیته فضا را افزایش دهد و موجب تغییر روحیه کارکنان گردد. اگر هر کارمند از یک تبلت در محیط کار برخوردار باشد و ملزم به نشستن در یک جای ثابت برای انجام کارهایش نیست و می تواند با آزادی عمل بیشتری حرکت کند، بنابراین می توانید تعداد کامپیوترها ثابت را کاهش دهید.

 

در پایان خوب است بدانید که سلامت کارمندان عاملی مهم است که مورد توجه طراحان و صاحبان مشاغل است بنابراین باید به آن توجه ویژه ای شود. اگر می خواهید یک فضای اداری ایده آل طراحی نمایید با متخصصین مجرب ما در ارتباط باشید.

برچسب ها: دکوراسیون ، طراحی ، اداری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: