bazarnews

کد خبر: ۹۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
با حکم مخبر انجام شد؛
«محمد هادی زاهدی وفا» طی حکمی از سوی محمد مخبر، به عنوان معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیر بنایی معاون اول رئیس جمهور منصوب شد.

انتصاب «زاهدی وفا» به عنوان معاون هماهنگی اقتصادی از سوی معاون اول رئیس جمهور+ حکم

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند- روز گذشته، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، طی حکمی «محمد هادی زاهدی وفا» اقتصاددان و استادیار اقتصادی دانشگاه امام صادق را به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور» منصوب کرد.

در حکمی وی چنین آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور» منصوب می‌شوید.


انتصاب «زاهدی وفا» به عنوان معاون هماهنگی اقتصادی از سوی معاون اول رئیس جمهور+ حکم
شایسته است ضمن هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی ذیربط در چارچوب شرح وظایف مصوب آن معاونت، پیگیری و نظارت لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.


گفتنی است که زاهدی وفا،سابقه مدیریتی همچون معاونت وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم را در کارنامه خود دارد؛ علاوه بر این، وی همچنین در زمان تصدی‌گری «سعید جلیلی» در بیرخانه شورای عالی امنیت ملی و ریاست تیم مذاکره کندگان ایران، مدتی عضو تیم مذاکره کنندگان همراه جلیلی بوده است.

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: