bazarnews

کد خبر: ۹۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزاری سه وبینار علمی، بررسی روند تحولات و آینده انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان و معرفی فرصت‌های شغلی در مهندسی صنایع را ازجمله برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش نام برد.

سولماز قیصری معاون علمی دانشگاه آزاد پردیس در مراسمی که به‌مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد با تبریک به دانشجویان و استادان به‌مناسبت هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: شعار جشنواره امسال پژوهش فناوری در خدمت تولید است و تحقیق و پژوهش یکی از ابزار‌های اساسی برای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب به شمار می‌رود. (بیشتر بخوانید)

وی افزود: تلاش هدفمند و جهادی نخبگان و اندیشمندان کشور در سال‌های اخیر، این امیدواری را در جامعه علمی کشور تقویت کرده است که در دنیای رقابت برای پیشرفت مبتنی‌بر اقتصاد دانش‌بنیان، بتوان گام‌های بلند و سازنده‌ای برداشت. روشن است در این عرصه، سوق‌دادن پژوهشگران به اجرای طرح‌های تحقیقاتی فناورانه و حرکت به سوی تبدیل علم به فناوری و ثروت از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون علمی دانشگاه آزاد پردیس ادامه داد: مطابق سند نقشه جامع علمی کشور، یکی از راهبرد‌های کلان توسعه علم و فناوری، جهت‌دهی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری به سمت حل مشکلات و رفع نیاز‌های واقعی و اقتضائات کشور با توجه به آمایش سرزمین و نوآوری در مرز‌های دانش برای تحقق مرجعیت علمی است.

قیصری از برگزاری دو پنل آموزشی-پژوهشی و کرسی هم‌اندیشی با موضوعات تأثیر همه‌گیری کرونا بر فضای معماری منظر و فضای شهری و فرایند تأمین اسکان پس از زلزله سرپل‌ذهاب، سه وبینار علمی با موضوعات اصلاح سبک فکری مدیران و افزایش بهره‌وری تعاونی‌ها، بررسی روند تحولات و آینده انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان و معرفی فرصت‌های شغلی در مهندسی صنایع، برگزاری دوره اتوماسیون اداری با مدرک بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای، برگزاری سه کارگاه آموزشی توسط انجمن علمی مهندسی برق با موضوعات کارگاه نرم افزار DiaLUX، کارگاه نرم افزار CYMEGRID و کارگاه نرم افزار EndNote، برگزاری ۶ سخنرانی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به‌صورت برخط در هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها به دلیل شرایط فراگیری بیماری کرونا و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی صادرشده از سوی نهاد‌های متولی به‌صورت مجازی و برخط از طریق سامانه دانشگاه هوشمند (https://daanaan.daan.ir) برگزار خواهد شد.

معاون علمی دانشگاه آزاد پردیس از برگزاری تور بازدید از پارک علم و فناوری و برگزاری مسابقه معماری با موضوع طراحی یادمان شهدای مدافع سلامت در هفته جاری خبر داد.

/آنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: