bazarnews

کد خبر: ۹۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همزمان با فصول سرد سال، با انجام اقدامات اجرایی و طرح‌های مهم، ظرفیت فرآورش گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافته است.

به گزارش بازارنیوز، حسین باغبان افزود: طرح بسیار مهم مرکاپتان زدایی میعانات گازیدر مرحله بسیار مهم راه اندازی اولیه قرار دارد و در حال عملیات رفع مشکلات اولیه طرح با موفقیت در حال انجام است.


وی گفت: انجام به موقع و کامل عملیات تعمیرات اساسی با انجام اقدامات نوآورنه در سال جاری و تامین شرایط پایداری تولید زمستانی یکی دیگر از دستاورد‌های مهم در حوزه افزایش تولید در فاز‌های ۲ و ۳ پارس جنوبی است.


باغبان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، رشد و جهش تولید در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی هدف‌گذاری شده است، افزود: عملیات رفع تنگنا‌های عملیاتی و ارتقاء و بروز رسانی در سیستم‌های کنترل کمپرسور‌های پروپان در این پالایشگاه همسو با رشد و جهش تولید با موفقیت به مرحله اجرا رسیده است.

وی گفت: طرح اندازه گیری کمی و کیفی گاز صادراتی در این پالایشگاه در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان جوان راه اندازی شده و مسیر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی را بسیار هموار نموده است.

/صداوسیما

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: